X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

קידום אתרים ממומן

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 17.04.2015

קידום אתרים ממומן לאחר בניית אפיון לאתר, זיהוי מטרותיו וצרכיו העסקיים של הלקוח וקביעת תקציב כחלק מאסטרטגיית השיווק יש לקבוע יעדים מתוזמנים לקבלת תוצאות. כאמור, קידום אתר אינטרנט באופן אורגני (טבעי) הוא הליך ממושך הדורש מיומנות ומומחיות ויכול להוביל עסקים גדולים וקטנים כאחד,להתחרות על המקומות הראשונים ברשת האינטרנט ובמנועי חיפוש (בראשם Google).

לעסקים אשר בצד ההליך הממושך לקידום אורגני של אתר האינטרנט, מעוניינים בהעברת מסרים וחשיפה מיידית קיימת האפשרות לקדם את השירותים אותם הם מציעים ללקוחותיהם באופן ממומן. קידום ממומן הוא קידום אשר מתבצע במנועי חיפוש( Google ישראל, Walla, nana וכו') וישנם כמה וכמה מודלים לתשלום, אנו נסביר כמה מהם:

CPC - Cost per click - עלות לפי קליק
התשלום מתבצע לפי מספר הכניסות (הקלקות) שיעשו לקישור הממומן (לפי מספר הקלקות - מספר כניסות לאתר דרך המודעה).
לא תחוייבבמידה ולא הקליקו על המודעה למרות שהרווחת חשיפה!.

CPM - Cost pet thousand impressions - עלות עבור אלף חשיפות.
התשלום מתבצע עבור אלף חשיפות, כלומר גם אם לא הקליקו אפילו על מודעה אחת, תחוייב לשלם, היתרון הוא שגם במידה ו200 גולשים יקליקו על המודעה וגם במידה ו1000 גולשים יקליקו - לא תשלם יותר,העלות נקבע מראש לכל האלך חשיפות.
ישנם עוד מודלים רבים אותם נפרט בהמשך עם במאמר מורחב המתמקד אך ורק באסטרטגיות קידום ממומן במנועי חיפוש, ונצרף מדף זה קישור למאמר.
חשיבות השימוש באנשי מקצוע מיומנים לקידום ממומן של אתר האינטרנט שלך הינו האפשרות למיצוי מקסימאלי של התקציב המוקצה לטובת הקידום הממומן.

ראשית התהליך הינו אפיון השירותים המוצעים ואיתור הלקוחות הפוטנציאליים על ידי בחינת ובחירת מילות החיפוש הרלוונטיות. בהמשך לכך יש לבחון מהן מילות החיפוש הרלוונטיות הנצרכות ביותר והתאמת הפרסום הממומן לכך. תוכניות פרסום רבות מאפשרות עריכת מספר ווריאציות המופיעות כקישור ממומן ומשכך ישנה חשיבות רבה לעריכת המודעות באופן יעיל, מזמין ענייני ורלוונטי אשר יותאם באופן אינדיווידואלי לכל מילת חיפוש אותה אנו מעוניינים לקדם. בנוסף לכך מרבית הפרסומים הממומנים מאפשרים יצירת קישור וכחלק מאסטרטגיית הקידום יש לבחון ולהחליט האם יש צורך ביצירת קישור ל- דף נחיתה בעל מסר פרסומי המותאם לצורכי הלקוח או יצירת קישור לאתר ובכלל זה למידע ספציפי הנמצא באתר.

לאחר פגישה וקביעת המטרות העסקיות, אנו נערוך אפיון לאתר ונבנה תוכנית המותאמת לתקציבי הפרסום ולתחרות המאפיינת את המתחרים שלכם בשוק אל מול הגולשים המהווים לקוחות פוטנציאלים. כחלק מבניית התוכנית אנו נבנה מספר ווריאציות המותאמות למילות החיפוש השונות על מנת למקסם את החשיפה ולקדם את מטרות העסק שלך ופניית לקוחות רלוונטיים.

חזור למעלה