X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

פרסום בגוגל – זה מחייב!

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 29.02.2016

אז אחרי שנולד לו האתר המעוצב להפליא והאיכותי להרשים, איך בעצם מגיעים לגולש הייעודי שהוא הלקוח או הצרכן הפוטנציאלי?

בחוד החנית נמצא מנוע החיפוש המוביל בעולם הלא הוא Google (גוגל), רוב החיפושים מתחילים בגוגל כברירת מחדל ולכן כדאי וחשוב לקחת אותו כנקודת המוצא לפרסום באינטרנט. למעשה גוגל מציע מספר אפשרויות לעלות בתוצאות החיפוש חלקם ע"י פרסום בתשלום ישירות לגוגל וישנה גגם אפשרות להתקדם במעלה עמודי החיפוש גם באופן אורגני בעזרת חברות שמתמחות בכך, תהליך שלוקח זמן רב ועלויות גבוהות. למי שמעוניין חשיפה מהירה ותוצאות מידיות ישנן 2 אפשרויות עיקריות: Google AdWords שהן אותן מודעות המופיעות בצידי הדף, ומודעות ממומנות המופיעות בראש הדף והן שונות בצבען מהמודעות האורגניות.


איך זה עובד, ומהן האפשרויות?
1. גוגל "חיפוש" – בזמן שגולש מבצע חיפוש בגוגל מתקבלות תוצאות הקשורות למילות המפתח אותן כתב. סוד ההצלחה בקמפיינים מסוג זה היא כמובן מחקר ראשוני מעמיק ומקצועי לגבי מילות מפתח, קהל היעד ודפי הנחיתה באתר שיובילו לתוצאות מקסימליות ולאחוזי המרה גבוהים. מעבר למילות המפתח אפשר למקד יותר את התוצאות על ידי תחימת אזור גאוגרפי, הגדרת המכשיר ממנו הגולש מחפש (סלולרי, טאבלט או מחשב) וניתן להגדיר מראש ימים ושעות להפעלת הקמפיין.
למי גוגל "חיפוש" מתאים?
מסע פרסום מסוג זה מתאים גם לעסקים ולנותני שירות בעלי תקציב קטן או מוגבל שמעוניינים לקבל חשיפה במילות מפתח ספציפיות ו/או בימים, בשעות ובאזורים מסוימים. כגוון: מנעולנים, קבלני שיפוצים, חשמלאים, עורכי דין, רואי חשבון, וכו'.

2. גוגל "באנרים" (Google Display) - כאן שיטת הפרסום היא גם עם מודעות טקסט אך גם ובעיקר עם מודעות תמונה (באנרים). שיטת המיקוד כאן יותר רחבה וכוללת וניתן להגדיר מיקום גאוגרפי של הגולש, מילות מפתח, תחומי עניין, נושאים ספציפיים, גילאים, מין, סוג תוכן האתר המפרסם (אתרים ספציפיים בהם אנחנו רוצים שהבאנרים יופיעו), המכשיר ממנו גולשים, ועוד אפשרויות רבות ומגוונות שמאשרות למקד את הקמפיין ולהגיע לאחוזי המרה אופטימאליים.
למי זה מתאים? פרסום באמצעות באנרים של גוגל (גוגל דיספליי) מתאים בעיקר לעסקים בעלי תקציב גדול יותר המעוניינים לצבור תנועה גדולה ופעילה באתר האינטרנט שלהם ולקבל הרבה קליקים, חשיפה וכניסות. מסע פרסום מסוג זה מתאים גם למוצר/שירות שחשיפה ויזואלית (תמונה) יכולים להגדיל את סיכוי הקניה למשל בתחומי אופנה, מכוניות, פרחים, וכו'.

3. גוגל רימרקטינג (google remarketing)- מודעות פרסום בגוגל המכונות גם כ"מודעות רדיפה" או "שיווק מחדש". מקור הכינוי הוא בעובדה שהמודעות בעצם "רודפות" אחרי הגולש שביקר אצלכם באתר והן מלוות אותו גם באתרים חיצוניים שונים שאינם קשורים כלל לאתר המפרסם. כך למשל אדם שנכנס לאתר של אופנה מסוים שמפרסם באמצעות גוגל רימרקטינג, עשוי למצוא את מודעות האופנה גם בפורטל חדשות אליו נכנס. קמפיין פרסומי של google remarketing עשוי להיתקל בקשיים בהמרה ראשונה, היות וגולשים רבים "רק בודקים", או שאין להם אמצעי תשלום נגיש או שמסיבות שונות לא ביצע רכשה של השירות או המוצר ורק התעניין. אך במידה ואותו גולש נכנס שנית למודעה שרדפה אותו אחוזי ההמרה הם גבוהים ביותר מכיוון שאותו גולש כבר בחן את המוצר או השירות ובעצם אנחנו רק מזכירים לו.


למי רימרקטינג מומלץ? בעיקר לעסקים, נותני שירותים או חברות שהשירותים ומוצרים שלהם דורשים סקר שוק למשל למוצרים בעלויות גבוהות, שירות מתמשך, מצבים בהם נדרשת בחינת איכות של המוצר או השירות, כיש צורך בסקר שוק, ובעצם בדרך כלל מדובר במוצר או שירות שלרוב לא מחליטים באופן מיידי כגון: לקיחת משכנתא, הצטרפות לבנק / חברת סלולר, שכירת שירותיו של עורך דין או רואה חשבון ועוד.


4. פרסום ביוטיוב ( YOUTUBE) – יוטיוב הוא אתר המשמש כערוץ להעלאה ולשיתוף סרטונים. האתר נרכש על ידי Google בשנת 2006 והוא אחד האתרים בעלי התנועה הגדולה ביותר בעולם המאפשר חיפוש במנוע פנימי המבוסס על מנוע החיפוש הקיים בגוגל. יו טיוב מאפשר פרסום באמצעות מודעות טקסט, מודעות באנרים, מודעות סרטון וכמובן אפשר לעשות גם רימרקטינג.
למי כדאי לפרסם ביו-טיוב? מומלץ לחברות או נותני שירותים שיש להם סרטון לפרסם בערוץ כגון סרטון הדרכה, הצגת מוצר, סרטון הסבר ועוד.

שיווק באינטרנט

פרסום ברשתות חברתיות
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות צברו תאוצה, וסחפו אחריהם מיליוני גולשים. הרשתות הפכו לא רק למדיה חברתית שיתופית מצליחה אלא גם לפלטפורמה מצוינת לפרסום ושיווק. הרשתות החברתיות המובילות הן פיייסבוק, טווויטר, לינקדאין ואינסטגרם. אז למי בעצם זה מתאים? ערכנו עבורכם סקירה והמלצות.


1. פייסבוק FaceBook
הרשת החברתית המובילה המאפשרת לנהל קמפיין ממומן בצורה ממוקדת באמצעות מודעות טקסט, סרטוני וידאו ומודעות צד. מחקרים רבים הראו שאדם ממוצע מבלה כ-40 דקות ביום בפייסבוק והוא הפך להיות המקום שאנשים הולכים אליו בשביל לקבל הוכחות וגיבוי על עסקים ואנשים (למשל לבדוק האם לחברה מסוימת יש דף פייסבוק, מה התגובות של הלקוחות וכמה לייקים יש להם לפני שמתחילים לעשות איתם עסקים או מפתחים קשר כלשהו).
יתרונו של הפייסבוק הוא האפשרות לבצע פילוח מחושב של קהל היעד הרלבנטי למשל על ידי סינון או בחירה של גיל, מין, מיקוד ועוד. ואף לבחור לפרסם לפי קבוצות שיוך נוספות ומתקדמות למשל פרסום המודעה רק לרשומים הנמצאים או לא נמצאים כעת במערכת יחסים ואף לבחור איזה סוג של יחסים (נשואים, חברים, מאורסים וכו') .
הקמפיין בפייסבוק נתון לחשיפה למעלה מ- 1.5 מיליארד אנשים ובשנים האחרונות פייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מכל קמפיין, בין אם זה מכירות אונליין, מבצעים והנחות בחנות, קמפיין ויראלי להעלאת מודעות, או קמפיין ליצירת לידים כך שהוא מתאים כמעט לכולם.


2. טוויטר Twitter
הרעיון העומד מאחורי רשת טוויטר היא שליחת וקריאת מסרים קצרים בעלי עד 140 תווים שהם מעין הודעת SMS מקוונת, והאפשרות לעקוב אחר פרופילים נבחרים, כאשר בעלי הפרופילים יכולים לראות את קהל העוקבים שלהם. בטוויטר כיום יש מעל ל- 800 מיליון רשומים וניתן לפרסם באמצעותו מודעות תמונה, וידאו וטקסט.
למי זה מתאים? הפרסום בטוויטר מתאים יותר לחברות גדולות שיש להן צורך במתן עדכונים זריזים על העסק, על מבצעים חדשים, הנחות, ועוד.
לדוגמה: אם חנות יוצאת במבצע חדש אז דרך טוויטר ניתן לשלוח מסר קצר וענייני - "יצאנו במבצע חדש לקראת פסח, כנסו והתרשמו: [לינק]".

3. לינקדאין LinkedIn
רשת חברתית שהרעיון העומד מאחוריה הוא יצירת קשרים מקצועיים וקשרים עסקיים בין המשתמשים שלה. דף פרופיל של משתמש ברשת לינקדאין נראה כמו תצוגת קורות חיים (איפה עבד, כמה עבד, איפה למד, מה התפקיד, וכו'). יתרונו של קמפיין ב LinkedInהוא היכולת למקד את הקמפיין במילות חיפוש או פרמטרים מדויקים למשל שם חברה שאדם עובד בה, תחום עיסוק החברה (למשל טכנולוגיה או רפואה), גודל החברה, תפקיד עובד, וותק בתפקיד, איפה למד, מה למד, תעודות ותארים, כישרונות, מין, גיל ועוד.
למי רשת לינקדאין מתאימה? לאנשים ועסקים שמחפשים להציע שירות עסקי או מקצועי (כמו עורכי דין, רואה חשבון, פיתוח עסק ואסטרטגיה, מזכירות וירטואלית, מתרגם, וכו'). הרשת גם יכולה לשמש לחיפוש אחר אנשי מקצוע כך למשל ניתן לפרסם מודעות "דרושים" ולפרסם משרות שגולשים פוטנציאלים יוכלו לשלוח קורות חיים ישירות למפרסם.

4. אינסטגרם Instegram
רשת חברתית המבוססת על יישום המאפשר פרסום של סרטוני ווידאו, טקסטים ותמונות. ייחודו של האינסטגרם כרשת חברתית הוא היכולת לשדרג באופן קל ופשוט את מראה התמונות ולשתף אותן ברשתות החברתיות והאפשרות "לעקוב" אחר משתמשים אחרים. את הפרסום באינסטגרם ניתן למקד באופן דומה לפייסבוק, על ידי בחירה ומיקוד לפי פרמטרים וקבוצות שיוך שונות ומגוונות.
למי זה מתאים? הפרסום ב- Instegram מתאים לכל קמפיין שקשור לתוכן ויזואלי (תמונות) למשל תחום האופנה, מסעדות (פרסום מנות/אוכל), מאפרות (פרסום עבודות איפור), קוסמטיקה, היגיינה, עבודות גינה, צבע, עיצוב, ספר או תוכנית בישולים, הופעות, אדריכלים, וכו'.

רשת האינטרנט היא פלטפורמה מובילה ומחייבת לקידום עסקים, מוצרים ושירותים, ניתן למצוא בה אפיקי פרסום שונים שלכל אחד יתרונות משלו וקהל יעד ייחודי. כדי למקסם את יכולות הפרסום ולהגיע לאחוזי המרה מקסימליים אנחנו ממליצים להיעזר באנשי מקצוע שמכירים ומתמחים בהקמה, מחקר וליווי קמפיין במדיה האינטרנטית וברשתות החברתיות.
אנובה לונדון מתמחים בפיתוח אסטרטגיית פרסום שיווק וקידום עסקי מדויקת בהתאמה אישית וייחודית לכל עסק.

לקבלת פרטים על חבילת הפרסום המקצועית והמתאימה ביותר עבורך צרו איתנו קשר 

חזור למעלה