X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

עיצוב אתרי אינטרנט

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 02.10.2016

בניית אתר הוא תהליך מורכב והעיצוב שלו דורש הבנה וכישרון, ע"מ להשיג תוצאה טובה וייחודית.
מעצבי האתרים מגיעים במקרים רבים מעולם העיצוב הגרפי, אך בניגוד לעולם הפרינט, מעצב אתר נדרש להבין במרחב הווירטואלי ולדעת לעצב אתר עם חוויית משתמש מספקת .

ארגז הכלים של מעצב האתר כולל תוכנות עיצוב כמו פוטושופ (Adobe Photoshop), אילוסטרייטור (Adobe Illustrator) ואינדיזיין (Adobe InDesign), יחד עם ידע בשפות תכנות כמו HTML וCSS.
למעצב יש בדרך כלל משיכה לעולם היצירתי והאסטטי של עיצוב החללים, הצבעים והאינפוגרפיקה, והוא יודע ליצור עולמות ויזואליים בעלי דמיון, חזון ותפיסת עיצוב ייחודית.

שפת מיתוג

בשלב הראשוני של תהליך העיצוב עלינו להגדיר את שפת המיתוג של בעלי האתר. השפה מתבטאת במראה המותג, השפה והתחושה שהיא שואפת להעניק ללקוחותיה. לחברות וותיקות יש כבר 'ספר מותג' משלהם, שבא לידי ביטוי בלוגו החברה, כרטיסי הביקור ובפרסומי עבר של החברה. במידה ושפת הגיבוש כבר מגובשת, חשוב מאד לא לסטות ממנה וליצור תבנית עקבית ומסודרת אחרת אנחנו עלולים לאבד לקוחות רבים אשר לא ידעו לזהות את המותג.
במידה ואין לחברה עדיין שפת מותג על המעצב והלקוח 'להמציא' אותה ע"פ אופי החברה, לקוחותיה, המוצרים, פרסומי עבר, הלוגו וחזון החברה.

שפת עיצוב

שפת העיצוב של האתר שואפת להיות מותאמת לקהל הלקוחות הפוטנציאלית. לקהל מבוגר נתאים פונטים גדולים ולקהל צעיר נבחר לעתים בתמונות נועזות, ובעיקר נתאים את השפה לשפת המותג של החברה.
תהליך זה הוא קריטי, כשפת העיצוב היא שילדת האתר ועל פיה המתכנתים יבנו בפועל את האתר. תהליך זה דורש זמן וצריך להיעשות ברצינות ויצירתיות.

עמוד הבית

עמוד הבית הוא לבו של האתר. באתרים רבים מדובר בדף הראשון אליו יגיעו הגולשים ורמת העיצוב שלו יכולה להשאיר אותו באתר או לגרום לו לעזוב.
בעמוד הבית לא נמצא רק קישורים לשאר עמודי האתר, אלא גם נגבש בו את אופי האתר, נתמצת בו את חזון האתר ונשקף לגולש המסרים העיקריים אותם אנחנו רוצים להקרין. בעמוד הבית נגבש את אופי האתר בעזרת תמונות, צבעים, מילים ואמצעים נוספים שבעזרתם ניצור עולם שלם של דימויים ותפיסות.

עיצוב האתר

לאחר שסיימנו לעצב את עמוד הבית וגיבשנו את אופי האתר, נעצב את דפי האתר האחרים בעזרת שמירה על הסגנון והשפה שיצרנו. במהלך העיצוב עלינו לשמור על סינרגיה מתמשכת עם הלקוח ולבנות תאום ציפיות ריאלי, כדי למנוע עיכובים בלתי צפויים בהמשך הפרויקט.
במהלך עיצוב דפי האתר עלינו להתייחס לקהל היעד ולמטרתו העסקית והשיווקית של כל דף, תוך שמירה על אפיון המותג אותו גיבשנו.

אתם מוזמנים לצפות בתיק העבודות שלנו ולהתרשם מסגנונות העיצוב אותם פיתחנו  במהלך השנים.

חזור למעלה