X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

דפי נחיתה

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.12.2014

מערך השיווק באינטרנט כולל מגוון רחב של אפשרויות למיתוג, פרסום, שיווק וקידום העסק שלך ברשת. אנובה בניית אתרים מתמחים בכלל אפשרויות השיווק באינטרנט תוך מתן דגש על הקמת דפי/עמודי נחיתה המותאמים לשיווק ב Google AdWords, Facebook ועוד. אנו נלווה אתכם משלב אפיון עמוד הנחיתה, עיצובו, תיכנותו, העלאתו לרשת, תוך מתן טיפים לבחירת מילות מפתח רלוונטיות והתאמתו לקבלת ציון איכות גבוהה כל שניתן על מנת להשיג חשיפה מקסימלית.


במאמר זה סקרנו את עיקרי הנושאים שיש לדעת בקשר לעמודי נחיתה באינטרנט לרבות הסבר על עמודי הנחיתה, מטרתם, יתרונותיהם של עמודי הנחיתה וטיפים שיעזרו לכם להגיע למיצוי מקסימלי של דפי הנחיתה שלכם.

נשמח להעניק לכם ייעוץ אישי ופרטני בתחום זה ובתחומי אינטרנט נוספים.
לפרטים צרו קשר ונציגנו ישמחו לתת לכם שירות 03-9199400.

הצעת מחיר - לבניית עמוד נחיתה

מהו דף נחיתה
עמודי נחיתה ממוקדיםדף נחיתה (המכונה גם עמוד נחיתה או באנגלית Landing page) הוא למעשה עמוד המוצג באינטרנט ומטרתו לספק לגולש אינפורמציה ממוקדת וספציפית המותאמת לדרישות החיפוש שלו במנועי החיפוש השונים כגון מנוע החיפוש של Google, nana, Walla ועוד.

מקור השם דף נחיתה נובע מהרעיון של המפרסם "להנחית" את הגולש בדיוק במקום בו נמצאת האינפורמציה המבוקשת ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולש ימצא את מבוקשו ויתקדם לעבר המטרה לשמה הוקם הדף שבמרבית המקרים היא מכירת מוצר מסוים או קבלת מסר אותו מבקש המפרסם להעביר.

למעשה עמודי הנחיתה משמשים כיום דרך מהירה, יעילה ואולטימטיבית להעברת מסרים שיווקיים שונים ברשת האינטרנט באופן דינאמי, מהיר ומשתנה בהתאם לצורך, והם משמשים כמרכיב חשוב והכרחי בכל תוכנית שיווקית או קמפיין פרסומי באינטרנט, כאשר הם יכולים לשמש גם כתוכנית שיווק עצמאית.

הגישה למרבית דפי הנחיתה מתאפשרת באמצעות תוכנית AdWords של גוגל, המאפשרת תכנון ומיקוד ברמה גבוהה ומדויקת במטרה השיווקית של דף הנחיתה באופן כזה שדף הנחיתה מוצג בהתאם למילות חיפוש ספציפיות הרלוונטיות למפרסם ולקמפיין לשמו הוקם עמוד הנחיתה, ובמקביל דף הנחיתה מציג את המסר הרלוונטי בלבד באופן תמציתי וממוקד מבלי להעמיס על הגולש מידע מיותר ומבלבל.

דף נחיתה לדוגמא

מטרתו של דף הנחיתה
בטרם נציג את יתרונותיו הרבים של עמוד הנחיתה חשוב להדגיש כי עמוד הנחיתה אינו משמש כתחליף לאתר אינטרנט ומטרותיו אינן זהות למטרותיהן של אתרי האינטרנט השונים. בעוד שאתר אינטרנט יכול לשמש כאתר תדמיתי, אתר מכירתי, אתר אינפורמטיבי, חנות מקוונת ועוד, שבמרבית המקרים מכילים מידע רב שיכול להיות טקסטואלי או גלריות תצוגה שונות שאינן בהכרח מתאימות לאותו הגולש הספציפי, הרי שעמודי הנחיתה השונים הם ממוקדים, תמציתיים ובעלי מסר ספציפי וברור אשר ברוב המקרים מוביל לפניות רלוונטיות לעסק שלך ומונע בזבוז זמן ומשאבים על פניות שאינן תואמות את השירות המוצע.

יתרונות דפי הנחיתה
יתרונות של עמודי נחיתה
עמוד הנחיתה מאפשר להיות ממוקד ולהציג את המבצע או את עיקר המסר באופן ישיר וענייני, באופן שיתאים למילות החיפוש אותן הקליד הגולש, ובכך להגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה בעל עניין במבצע או המסר המוצג ולמעשה תתבצע פניה אליך.
עמוד הנחיתה מונע מצב בו הגולש נכנס לאתר המורחב ו"מתייאש" מעודף אינפורמציה ובכך מגדיל את הסיכוי שהגולש ישלח פניה.מחקרים הראו כי גולש שנמצא באתר ומתקשה למצוא את האינפורמציה המבוקשת ברוב המקרים יצא מהאתר מבלי להתעקש למצוא אותה ומבלי לשלוח פניה. עמוד הנחיתה מונע מקרים רבים של פספוס לקוחות בגלל עודף אינפורמציה אינה מתאימה לגולש.
ניתן לעצב את דפי הנחיתה באופן משתנה כך שכל עמוד נחיתה יותאם למסר או למבצע אותו מעוניינים להעביר. כך לדוגמא עסק המשווק מתנות לחגים יכול בכל חג ליצור דף נחיתה שונה, אותו יעצב "ברוח החג" עם מסר או מבצע המתייחס לאותו החג הספציפי וזאת מבלי להכניס את הגולש לאתר הבית של העסק ומבלי לעדכן את התכנים והעיצוב באתר הראשי.
שיתוף פעולה בין דף הנחיתה לאתר האינטרנט על ידי הוספת אפשרות ליצור הפניה מעמוד הנחיתה לאתר המורחב.
יצירת קשר מהיר על ידי טופס יצירת קשר המובנה בתוך עמוד הנחיתה.
חסכון ב"זמן" של הלקוח הפוטנציאלי בחיפוש באתר המורחב, באופן שפעולת ההתקשרות של הלקוח עם העסק שלך הופכת בשבילו לחוויה עניינית ופשוטה וזאת על ידי קבלת אינפורמציה תמציתית ועל ידי מילוי פרטים ושליחתם באופן ממוקד למוצר או לשירות המבוקש ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלך, ובמהירות.
מתי כדאי לבחור בעמוד נחיתה?
עמוד נחיתה הוא פעולה שיווקית המומלצת לכל בית עסק או נותן שירות המבקש להגדיל את מספר הפונים אליו והמעוניין למקד את הגולשים לאלו אשר מבקשים את השירות המוצע בלבד.
למעשה מומלץ לשלב עמוד נחיתה באופן שוטף ובמקביל לאתר האינטרנט המוצג באינטרנט, כאשר הרעיון הוא להציג בדפי הנחיתה מוצרים אותם אתם מעוניינים לקדם.

עמוד נחיתה לדוגמא

במרבית המקרים דפי הנחיתה משמשים לקידום שירותים ספציפיים כגון: מבצעים מיוחדים, מוצרים אותם רוצים לקדם, הגברת חשיפה לשירות המוצע וכיוצא בזה. כלומר, במקרה בו העסק שלך יוצא במבצע מיוחד או שאתה מעוניין לקדם שירות, הדרך המהירה, הממוקדת והיעילה ביותר להגיע אל הגולשים המהווים לקוחות פוטנציאליים היא על ידי הקמת קמפיין פרסומי הבנוי על דף נחיתה או מספר דפי נחיתה לפי הצורך.

עוד דוגמאות לעמודי נחיתה
הצעת מחיר - לבניית עמוד נחיתה

דף נחיתה דוגמא - עמוד נחיתה לדוגמא

עמוד נחיתה - דפי נחיתה לדוגמא

עמוד נחיתה מומלץ

דפי נחיתה לדוגמא

עמודי נחיתה לדוגמא

דפי נחיתה

טיפים לדף נחיתה מוצלח:
יש לקבוע את מטרת דף הנחיתה. למשל: קבלת לייד (פניה עם פרטי הגולש), הרשמה לשירות מסוים, מכירת מוצר, הפניה לאתר המורחב ועוד.
התאמת עמוד הנחיתה והקמפיין הנלווה לו למילות חיפוש רלוונטית על ידי עריכת מחקר בנוגע למילות החיפוש ולמוצר או השירות המוצע. (כלי מומלץ: כלי מילות המפתח של Google AdWords)
עיצוב מקצועי מתאים של עמוד הנחיתה באופן שלא יעמיס מידע על עיני הגולש, ויוביל את הגולש למטרה, מומלץ לשלב תמונה או תמונות.
מתן "הוראות" לגולשים (קריאה לפעולה) מה לעשות למשל: השאר פרטייך, התקשר עכשיו, לחץ על הכפתור/לינק וכיוצא בזה.
הצגת אפשרויות הפנייה אליך באופן ברור על ידי הצגת מספר הטלפון או טופס יצירת הקשר באופן ברור ובולט.
אם יש מספר מבצעים ומוצרים מומלץ ליצור מספר דפי נחיתה כאשר כל עמוד נחיתה מותאם באופן ספציפי לאותו מוצר / מבצע.

מתעניין בעמוד נחיתה?
שלח פנייה עוד היום, נציגנו ייצרו עמך קשר בהקדם האפשרי להמשך טיפול.
ניתן לקבל שירותי עיצוב עמוד נחיתה, בנייה (המרה לקוד), אחסון, ואף ניהול הקמפיין ב Google AdWords
ע"י מקצוען פרסום מוסמך ע"י Google

חזור למעלה