X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית אתרים רספונסיביים

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.04.2015

זה כבר לא סוד – אתר שאינו מותאם למובייל או טאבלט כאילו אינו קיים. בשוק של היום, כאשר הלקוח גולש באתר שלכם הוא רוצה לראות אותו בצורה מושלמת, בין אם על המחשב הנייח, במסך גדול, במחשב הנייד, בטאבלט שלו או בפלאפון הנייד. זהו תפקידה של התאמה רספונסיבית, במילים אחרות – שהאתר שלכם תמיד יהיה נגיש, נוח לשימוש וכיפי למשתמש, ולא משנה באיזו פלטפורמה הוא גולש ואיזה גודל מסך מדובר.


מהירות תגובה שווה תוצאות
כאשר הלקוח שלכם מגיע לאתר, הוא מצפה לקבל משהו כאן ועכשיו. אך מה קורה אם, למשל, האתר אינו רספונסיבי והלקוח יגלוש דרך האייפון שלו? זה פשוט, הטקסט כל כך קטן שתמיד צריך להגדיל את המסך. ותיבת הלידים, בה הלקוח אמור להשאיר את פרטיו, תהיה מאוד לא נוחה לשימוש. ויכול להיות שחלקים מסוימים באתר בכלל יהיו מעוותים ומוזרים. במילים אחרות – הגולש דרך המכשיר הנייד יקבל חווית גלישה שלילית ובעייתית. כבר ברור, אם כך, מדוע ההמרות או התוצאות שלכם מהאתר יהיו לא משהו...
כאן נכנס המענה הרספונסיבי, אשר בעזרת יד מומחים הופך את האתר שלכם למותאם בכל מכשיר. אבל לא רק הנאת הגולש עומדת על הקו, ישנם עוד מספר שיקולים קטנים אך מהותיים אשר מסבירים מדוע אתר רספונסיבי הוא כל כך חשוב.

אתר רספונסיבי - דוגמא


גוגל יוצא בהצהרת הרספונסיביות!
מנוע החיפוש הענקי גוגל הודיע לאחרונה כי בקרוב מאוד – כל אתר אשר אינו רספונסיבי פשוט לא יופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. מדוע? גם כאן נוחות הגולש נכנסת לתמונה, כאשר גוגל יוצא מנקודת הנחה שאתרים שאינם רספונסיביים הם לא נוחים לשימוש, מיושנים, ולכן אין להם מקום – מבחינת איכות – להיות בתוצאות הראשונות של חיפושים. כמובן, שהחלטה זו משמעה תוצאות עסקיות ראשונות במעלה. מי שלא מופיע במנועי החיפוש כאילו ואינו קיים.

אז יש פתרון! והוא אפילו לא מורכב במיוחד
דואגים שהאתר שלכם תמיד יהיה רספונסיבי, מותאם לכל מכשיר – עם התאמה לטלפונים, התאמה למוביל, לגדלי מסך שונים ותמיד תמיד נוחים לשימוש. כך הלקוחות שלכם יהיו מרוצים יותר, גוגל יאהב את האתר שלכם, וגם אתם תזכו לתוצאות עסקיות והמרות הרבה יותר גבוהות. אין מה לומר – אתרים רספונסיביים הם אתרים שמצליחים הרבה יותר מחבריהם המיושנים. ולפעמים, דווקא הדברים הקטנים לכאורה הללו – הם אלו אשר אחראים להצלחה העסקית שלכם, הזרמת לידים גבוהה יותר והמרות איכותיות. אז זכרו – אתר רספונסיבי או שום דבר.

חזור למעלה