X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית אתרים ב- WordPress

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 07.12.2015

וורדפרס היא תוכנה חינמית לבניית אתרי אינטרנט, שכוללת מערכת ניהול תוכן (CMS) דינאמית וידידותית ובעצם מאפשרת לכל אחד לעדכן את התכנים באתר באופן עצמאי וללא תלות.
כיום יש קהילה הולכת וגדלה של מתכנתי "קוד פתוח" וניתן למצוא מספר תוכנות לבניית אתרים חינמיות, שמאפשרות לנו לנהל את התוכן באופן עצמאי כמו ג'ומלה, וויקס, מג'נטו ועוד (Joomla, Wix, Magento). לכל תוכנה יתרונות וחסרונות וכל אחת מהן יכולה לשרת סוג כזה או אחר של אתר.


אז בעצם איך יודעים באיזו תוכנה לבחור? ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. קביעת התוכנה המתאימה היא בעצם שלב שבא לאחר אפיון האתר ובחינת הצרכים שלו, ובאופן כזה קל יותר לבחור את המערכת המתאימה ביותר.

יתרונות מערכת ניהול מסוג ווורדפרס
שימוש חינם – המערכת מבוססת על קוד פתוח מה שבעצם אומר שהיא מערכת חינמית ואין צורך לשלם עבור השימוש בה. תוסיפו לזה את העובדה שהמערכת פופולארית ויש קהילת מפתחים גדולה שדואגת לשדרג, לעדכן ולפתח והרי לכם רווח כפול.
דרך עצמאית - עם מערכת ניהול אתר של וורדפרס ניתן לשלוט באופן עצמאי בתכני האתר, להוסיף, לגרוע לשכפל ועוד. כך למשל ניתן לעדכן את הטקסטים הכתובים, אפשר להחליף ולהוסיף תמונות וקטעי וידאו, לעדכן את גלריית התמונות, להוסיף דפים חדשים, ליצור כתבה חדשה לבלוג, לעדכן את תמונות הבאנר, לשנות את הפונט ועוד ובעצם להיות עם אתר עדכני ודינאמי.
ידידותית למשתמש – מערכת הניהול של WordPress היא קלה ופשוטה לתפעול. בעצם כל מי שיש לו ידע בסיסי בword יכול אחרי למידה או הדרכה קצרה לתפעל את המערכת ולערוך ולשנות את תכני האתר. בנוסף ניתן לנווט במערכת בשפות שונות ולשמחתנו גם בעברית. בנוסף במערכת שמשמשת מספר אנשים שונים אפשר להגדיר רמות הרשאה שונות.
תאימות ל-Smart Phone & Tablets -  ניתן להתאים אתמערכת וורדפרס באופן שמאפשר התאמה לטלפונים חכמים ולטאבלטים בצורה טובה (Responsive Design).

קידום אתר אינטרנט – חשיבות הקידום במנועי החיפוש ידועה וברורה לכל בעלי האתרים, ואין צורך להרחיב בנושא. מערכת וורדפרס באמצעות מספר טכניקות וplugings- יכולה למקסם את יכולות האתר האינטרנט שלך לצרכי קידום, למשל על ידי האפשרות להוסיף לעמודי האתר "שמות", מילות מפתח שונות, תיאור העמוד, כותרות, ביצוע הפניות,ועוד.

התקנת תוספים – הגמישות של המערכת מאפשרת התקנת תוספים שונים באתר כמו חנות מקוונת, תוספי רשתות חברתיות, תוספי אופטימיזציה ועוד, יש כמובן תמיד להתייעץ עם מומחה בתחום לפי התקנת כל רכיב/תוסף.

צוות המתכנתים של אנובה מתמחה בבניית אתרים בוורדפרס ונשמח לתת לכם פרטים נוספים על האפשרויות שלכם בדרך לאתר האינטרנט המושלם 03-9199400.

חזור למעלה