X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית אתר לעורכי דין

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.12.2014

אנובה בניית אתרים הינה חברה מובילה בכלל תחומי האינטרנט וביניהם בתחום בניית אתרים, פיתוח אתרים ושיווק באינטרנט.

אנו מתמחים בבניית אתרים לעסקים ובבניית אתרים בהתאמה אישית לאנשי מקצוע ממגוון תחומים.
לאנובה ניסיון רחב בבניית אתרים לעורכי דין אשר עונים על דרישותיהם השונות של עורכי הדין מתחומים שונים, כגון:
אתרי מידע ותוכן
אתרי תדמית
פורטלים משפטיים ועוד,
ואף תוכלו למצוא אתרים מבית אנובה אשר מובילים בתוצאות מנועי החיפוש בעמודים הראשונים ואף בתוצאות הראשונות. אנו מעניקים בנוסף לשירות בניית אתרים ופיתוח אתרים לעורכי דין גם שירות של עמודי נחיתה, ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס Google AdWords ואף שירות של כתיבת תכנים משפטיים ברמה גבוהה על ידי קופירייטרים בעלי תואר במשפטים.

תיק העבודות - אתרים לדוגמאבין לקוחותינו תוכלו למצוא את:
משרד עו"ד דוד סער, עו"ד עידית פוליבודה, עורך דין משה סיוון, פורטל עורכי הדין israellaw.org, משרד עו"ד אירית רשף, עו"ד עידית פוגלר, אתר עובדים ועוד.
ניתן להתרשם ממגוון האתרים לעורכי הדין ומההמלצות בתיק העבודות הנמצא באתר אנובה.

במאמר זה תוכלו למצוא מידע אודות בניית אתרי אינטרנט לציבור עורכי הדין הכולל טיפים לבניית אתר מוצלח, ומידע רלוונטי שיש לכלול באתר.

אילו סוגי אתרים יש לעורכי דין
בניית אתר אינטרנט לעורך דין הוא אינו שבלונה אשר מתאיה לכל עורכי דין מכל התחומים.

ראשית יש לאפיין את האתר ולבחון מהי מטרת הקמתו ומהן מטרותיו של הלקוח.
ישנם עורכי דין אשר מעדיפים אתר תדמיתי אותו הם מציינים על גבי כרטיס הביקור ומטרתו לשמש ככרטיס ביקור וורטואלי של משרד עורכי הדין בלבד. בשנים האחרונות הבינו גם עורכי הדין את הפוטנציאל הגדול בקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים דרך האינטרנט וישנה מגמה אצל עורכי הדין של בניית אתרים עם מערכת לניהול תוכן המאפשרת עדכון תכנים באופן עצמאי כגון הוספת מאמרים משפטיים, עדכון פסקי דין ותקדימים, עדכון חקיקה רלוונטית באתר ועוד.

מה יכול לכלול אתר לעורך דין
ישנם מספר דברים אותם רצוי שכל אתר יכלול והם מידע אודות המשרד הכולל מידע כללי על המשרד, על תחומי ההתמחות ועל צוות עורכי הדין וצוות העובדים. בנוסף נהוג לצרף עמוד עם פרטי ההתקשרות של המשרד הכוללים את כתובתו ומספרי טלפון ופקס לצורך יצירת קשר, ומאמרים משפטיים הרלוונטיים לתחום.

מעבר לכך ניתן להוסיף באתר חלונית עדכון של חדשות, מאמרים חדשים, פסקי דין חדשים ותקדימים, שימושון ועוד.

כמו כן ניתן לשלב באתר פורום לשאילת שאלות, גלריית תמונות של המשרד, של עורכי הדין במשרד של פרויקטים רלוונטיים ועוד, וכל קישורים לאתרי מידע שימושיים כגון אתר ביטוח לאומי, אתר משרד המשפטים וכיוצא בזה.

טיפים לבניית אתר אינטרנט מוצלח לעורכי דין
אפיון - השלב הראשון והחשוב בבניית אתר לעורכי דין כבכל אתר הוא עריכת אפיון מקצועי ומקיף לאתר. אפיון אתר עורכי הדין צריך לבחון ולכלול את כל המידע אותו תרצו להציג ללקוחותיכם בהתאם למטרות האתר, ליעדים שלכם ולמידע אותו אתם מעוניינים לכלול באתר. אפיון הוא הבסיס והתשתית עליו נבנה האתר הן מבחינת עיצוב והן מבחינת תכנות ולכן יש צורך להקפיד על אפיון אתר מקצועי ונכון שיכסה את כל הדרוש לכם ויצמצם ככל שניתן צורך בשינויים באתר בעתיד.

הצעת מחיר - לבניית עמוד נחיתהלבצע שפורסם במגזין הפרקליטים >

עורך דין יקר, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד הפרופיל שלנו לירן רוזן

מערכת לניהול תוכן – ישנם עורכי דין שמעוניינים באתר תדמיתי בלבד או שאינם מעוניינים להתעסק עם המחשב בתחום האתר ולכן מראש הם מבקשים אתר ללא מערכת לניהול תוכן. המלצתנו בנושא זה היא להתעקש ולבקש מבעוד מועד אתר אינטרנט הכולל מערכת לניהול תוכן כך שתשמר לכם האפשרות בעתיד לנהל, לעדכן ולשנות את תכני האתר במידת הצורך. העובדה כי אתרכם כולל מערכת ניהול תכנים אינה מחייבת אתכם להשתמש בה אך תחסוך לכם זמן, מאמץ והוצאות בעתיד על שדרוג האתר ועדכון תכניו. כיום ניתן למצוא מערכות ניהול תוכן פשוטות וידידותיות, ויש לזכור שעולם המשפטים הוא תחום דינאמי ומשתנה שמתעדכן מעת לעת ולכן מאמר שרלוונטי להיום עשוי לא להיות מתאים לחקיקה או הפסיקה המשתנה של מחר ועל כן חשוב שתהיה לכם יכולת עצמאית להסיר תכנים או לעדכן אותם בכל עת מנוחיות המחשב בבניית או במשרד.

טופס יצירת קשר – אתר לעורכי דין הוא אתר עסקי ככל אתר אחר ומטרתו במרבית המקרים היא להוביל את הגולש ליצירת קשר עם משרד עורכי הדין על ידי שליחת פרטי ההתקשרות שלו. בנוסף לעמוד יצירת הקשר אותו רצוי לכלול באתר אנו ממליצים גם על טופס יצירת קשר קבוע בעמוד הראשי ואף בעמודים הפנימיים שיאפשר לגולש בצורה פשוטה למלא את שמו ומספר הטלפון שלו כדי שמשרדכם יוכל ליצור עימו קשר. ישנו קשר ישיר בין ה"מאמץ" שנדרש מהגולש לצורך יצירת קשר לבין מספר הפניות שמקבל בעל האתר וככל שמשימת ההתקשרות הינה פשוטה וקלה עבור הגולש כך גדל הסיכוי שישלח פניה לצורך קבלת פרטים או ייעוץ.

התאמת האתר לקידום – עורכי דין רבים גילו את פוטנציאל החשיפה והבאת הלקוחות הגדול שיש לאינטרנט גם בתחום המשפטים, וניתן למצוא כיום עורכי דין רבים אשר מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלהם במנועי החיפוש ובעיקר במנוע החיפוש גוגל לעבר התוצאות הראשונות. במקרה בו מראש אתם יודעים כי אתם מעוניינים לקדם את האתר, והמלצתנו היא גם אם טרם החלטתם על הליך קידום היא לבנות את האתר מלכתחילה באופן שיתאים לצרכי קידום כך שתוכלו לקדם את האתר ביעילות מקסימאלית או לחילופין תשמרו לעצמכם את האפשרות לקדם אתכם בתחום עריכת הדין ללא צורך בבניית אתר אינטרנט או בשדרוג האתר הקיים והתאמתו לקידום בגוגל ובכך תחסכו זמן, טרחה והוצאות מיותרות.

לפרטים נוספים אודות בניית אתר אינטרנט לעורכי דין
צרו איתנו קשר דרך טופס הפניה באתר או התקשרו לטלפון 03-9199400
ונשמח להעניק לכם שירות.

חזור למעלה