X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

אתר בהתאמה אישית

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.12.2014

אנובה בניית אתרים מתמחים בבניה ובפיתוח אתרי אינטרנט בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, למטרותיו ולמוצריו, ברמה המקצועית וגבוהה, ובהתאמה מקסימאלית לצרכי הלקוח ולנתוני שוק האינטרנטי של המוצר.

כשם שלכל עסק יש את השם המתאים לו, הלוגו המאפיין אותו, כרטיס ביקור המותאם לו וכולי כך גם יש להתאים את אתר האינטרנט לכל לקוח מבחינת עיצוב האתר והקונספט שלו ומבחינת התאמת האתר למטרות לשמן הוקם מכיוון שאתר אינטרנט הוא אינו שבלונה אותה ניתן להתאים לכל סוגי העסקים, הלקוחות והשירותים אלא אתר אינטרנט טוב הוא זה אשר עובר הליך שלבחינת צרכי הלקוח, קהל היעד שלו מטרותיו ולמעשה הוא אתר אשר מותאם אישית לכל לקוח ולקוח.

חברתנו מובילה במגוון תחומי האינטרנט לרבות בתחום בניית אתרים מכל הסוגים: אתרי תדמית, אתרי מכירות, פורטלים, חנויות מקוונות ועוד, וזאת בהתאמה אישית לכל לקוח. אנו מתמחים בין היתר גם בפיתוח אתרים ופיתוח מערכות לניהול תוכן, שיווק באינטרנט (קידום במנועי חיפוש ובגוגל אדוורדס שיווק ברשתות חברתיות ועוד) ומתן מגוון שירותי אינטרנט למגזרים העסקיים והפרטיים.

באנובה - הליך בניית אתר בהתאמה אישית מלווה החל משלביו הראשונים של איפיון האתר ועיצובו ועד להעלאתו לרשת האינטרנט ושיווקו בהתאם ומתן תמיכה מלאה ללקוחותינו בתחזוקת האתר ובשיווקו.

במאמר זה ריכזנו עבורכם את השלבים העיקריים הדרושים לצורך בניית אתר אישי נשמח לתת לכם מידע נוסף ולהעניק לכם שירות בדרך לאתר מנצח עבורכם.

שלבי התאמת אתר אישי
אפיון אתר - השלב הראשון בהקמת אתר אינטרנט מכל סוג הוא למעשה אפיון האתר בצורה מקצועית ונכונה. הליך האפיון הוא בעצם עריכת מחקר על מטרות אתר האינטרנט וצרכיו כגון האם מטרת האתר היא להעביר תדמית, האם מטרת האתר היא לבצע מכירה או לקבל לידים או שמדובר באתר שמטרתו להעביר תוכן ללא כל מטרה עסקית או מכירתית. מיהו קהל היעד הרלוונטי לשירות המוצע באתר מהם התכנים אותם חשוב להציג באתר האם האתר יכלול תכנים רבים ומשתנים שמצריכים מערכת לניהול תוכן, האם יש צורך בגלריית תמונות האם יש צורך בקבלת פניות במייל או שהלקוח מעוניין רק בפניות טלפוניות וכו'.
עיצוב אתר – השלב שלאחר עריכת אפיון מקצועי ואישי לאתר של הלקוח הוא שלב עיצוב האתר. חלק מהתאמתו האישית של האתר הוא עיצוב אישי לכל לקוח באופן שיתאים למוצר או לשירות, ויתאים לקונספט העסקי כגון ללוגו של העסק ולצבעים המתאימים לו, וכן עיצוב אשר יאפשר לאתר להיות נוח וידידותי לגולש כך שיתמצא באתר, ועיצובו של האתר שצירוף לתכנים יוביל את הגולש או הלקוח הפוטנציאלי למטרה לשמה הוקם האתר (שליחת ליד, מילוי פרטים, מכירה וכיוצא באלה).
תכנות האתר ופיתוח - שלב זה הוא שלב שיכול להתבצע רק לאחר קבלת סקיצת העיצוב של האתר. למעשה שלב זה הוא השלב התכנותי של האתר בהתאם למערכת הדרושה לצורכי הלקוח לצורך העלאת האתר לרשת האינטרנט. כמו כן שלב זה כולל בדיקות מערכת והתאמות אשר דורשות מיומנות, מקצועיות וניסיון המאפשרים בניית אתר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. בנוסף, אנו באנובה בניית אתרים מתמחים בפיתוח מערכות לניהול תוכן לפי צרכי הלקוח וכן בשימוש במערכות לניהול תוכן עם קוד פתוח לפי הצורך.
בניית אסטרטגיה שיווקית – משמעות העלאת אתר לרשת האינטרנט אינה שהאתר יעלה בתוצאות הראשונות של מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר ולצורכי הלקוח. במקרים בהם באפיון האתר ניתן לראות כי מטרת האתר אינה רק לשמש כתובת אינטרנט על כרטיס הביקור, אלא הוא נבנה לצורך הגדלת פניות מלקוחות והגדלת חשיפתו ברשת האינטרנט יש צורך בביצוע עבודת קידום לאתר. קידום אתר במנועי חיפוש כגון קידום בגוגל, יכול להיעשות באופן אורגאני שבמצב זה מדובר בהליך ארוך וממושך שדורש השקעה רבה, ולכן מומלץ בשלבים הראשונים כדי לקבל תגובה מהירה יותר להתחיל או לשלב את קידום האתר בקמפיין קידום ממומן בגוגל (Google AdWords ). קמפיין קידום בגוגל דורש ביצוע מחקר ובחינת מילות החיפוש הרלוונטיות והתחרות בשוק, והתאמה מקצועית של הקמפיין.


אנובה בניית אתרים מתמחים בהקמת קמפיין בגוגל אדוורדס (Google AdWords) ונשמח לתת לכם פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא.
לפרטים נוספים שלחו טופס פניה מהאתר או התקשרו 039199400 ונשמח להעניק לכם שירות

חזור למעלה