X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

איך להשיג לקוחות בעידן הדיגיטאלי?

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 15.02.2017

התפתחות העידן הדיגיטאלי והמעבר ההולך וגובר לשימוש בו, הפך את צרכני הדיגיטלי ללקוחות מודעים יותר, בעלי תודעת צרכנות גבוהה יותר שיודעים בדיוק מה הם מחפשים. העידן הדיגיטאלי גם הביא אתו קהל צרכנים שאינו "מובן מאליו" להיפך, העובדה שהעולם הדיגיטאלי זמין ונגיש לכל המפרסמים ומאפשר להיות שחקן בתחרות ולהגיע לכלל הצרכנים ללא מגבלה גיאוגרפית, הפכה את הלקוח לנחשק יותר, ואת ספקי השירותים לתחרותיים יותר ובעלי ודעת שירות איכותית יותר.

אז איך בעצם מגיעים לצרכן הדיגיטאלי?

השלב הראשון הוא בעצם נוכחות ברשת האינטרנט. ישנם מספר אפיקי בהם ניתן להפגין נוכחות ביניהם על ידי הקמת אתר אינטרנט(Web Site) , עמוד נחיתה (Landing Page), עמוד מקצועי בפייסבוק(Facebook) , ערוץ ביוטיוב (YouTube), אינסטגרם Instagram) ), לינקדאין (Linkdein) ועוד, כאשר לכל תחום עיסוק יש את האפיק הפרסומי והשיווקי המתאים לו. כך למשל אם עיקר הפעילות של העסק היא מכירה און ליין אז למעשה בשלב הראשוני ההכרחי יש להקים אתר אינטרנט שיענה על כל הצרכים של חנות סחר מקוונת. האתר צריך להיות ידידותי למשתמש, עם חווית גלישה איכותית ללקוח (UX UI) , והוא למעשה אולם התצוגה הדיגיטאלי על כל המשתמע כך שכפי שמציגים על המדף בחנות את המוצרים בצורה מזמינה, באותו האופן אתר הסחר שלכם (ecommerce) צריך להיות מסודר מזמין ונוח. כל זה חשוב וחיוני אך לא תמיד מספיק. אחרי שבנינו את הפלטפורמה הייצוגית המתאימה יש צורך לעמוד בתחרות ולהביא את הלקוחות הפוטנציאלים אליכם. אז כמובן שיש חשיבות גדולה ללקוחות שמגיעים מפה לאוזן, יח"צ וכו שהם אלה שיגיעו לאתר האינטרנט ובליווי שירות לקוחות איכותי (דיגיטאלי, טלפוני או פרונטאלי) ירכשו את המוצר והשירות. אך יש היום צורך ורצון להגיע לפלחי שוק חדשים ולשם כך ניתן לפרסם באפיקי הפרסום השונים הדיגיטליים. בחירת הערוץ או הערוצים המתאימים גם היא נבחנת לפי סוג המוצר או השירות. כך למשל אם אתם מוכרים מוצרי תינוקות תוכלו למצוא תועלת רבה בגוגל ובקבוצות ההורות השונות בפייסבוק. אם אתם עו"ד שמספק שירותים משפטיים לחברות ככל הנראה שפרסום ממומן בגוגל אדוורדס (Google AdWords) ופרסום בלינקדאן LinkedIn יתאימו לך יותר.


online marketingבכל אפיק דיגיטאלי שתבחרו יש מספר דברים שחשוב מאוד לשים עליהם דגש:
1. אפיון נכון של העסק שלך ושל קהל הצרכני הדיגיטליים.
2. בחירת ערוץ פרסום המותאם לקהל היעד הרלוונטי, אם יש מספר קהלים חשוב להתאים לכל חד את ערוץ הפרסום הרלוונטי, ואת הנראות והתוכן המתאים לו על מנת למקסם תוצאות.
3. היעזרות באנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון תוביל לתוצאות טובות יותר.
4. הגדרת תקציב וקביעת יעדים ראליים.
5. בניית תכנית עבודה תאפשר התקדמות מסודרת ללא התפזרות.
6. בחינת תוצאות תמידית על מנת ללמוד, לשפר ולשמר.
7. חשוב להעז ולנסות ולאפשר לעסק שלך להשתלב בעידן הדיגיטאלי ולהבין שמי שלא מתקדם לשם פשוט יישאר מאחור.

חזור למעלה