X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

אתר רספונסיבי – מי צריך את זה בכלל?

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 16.11.2015

Responsive designהיום כוח החשיפה של האינטרנט כבר ברור לכולם, ואתר אינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסק, אבל זה לא מספיק! הגולש כיום חשוף לשינויים ופיתוחים טכנולוגיים מהירים, שמחייבים בעלי אתרים להדביק את הקצב ולהתאים את האתרים לאתגרים החדשים.
למעשה מהפכת הסמארטפונים והטאבלטים שינתה את הרגלי הגלישה של רבים, וניתן לראות מגמת עליה ברורה בנתוני הגלישה במכשירים הניידים והטאבלטים על פני הדסקטופ, סקרים מצביעים על עליה כה גדולה עד שניכר כי נתוני הגדילה במכשירים הניידים גבוהים מנתוני הגלישה בדסקטופ. המציאות החדשה הובילה לצורך להעניק חווית משתמש גם במסכים הקטנים, שמגיעים בשלל גדלים, ממשקים ורזולוציות, ולמעשה גרמה לצורך לייצר אתר רספונסיבי (Responsive Web Design ) להכרחי לכל מי שמחזיק אתר.

מה זה בעצם Responsive Web Design?
בתרגום חופשי – עיצוב אתרים תגובתי. ואם לפשט את הדברים מדובר בתכנות האתר באופן כזה שהוא מגיב לשינויים של כל מסך באופן המותאם לגודל, לרזולוציה ולנתונים נוספים, כך שמתקבלת תצוגה אופטימלית מותאמת.
המגמה כיום היא ליצור חווית משתמש דינאמית שמתאימה את מראה האתר למכשיר ולרזולוציה המתאימה בפלטפורמה בה גולשים, באופן שיאפשר נוחות מקסימלית ושמירה על אופי האתר המקורי. בעצם המשמעות של זה היא שאין צורך בבניית אתרים שונים ורבים לכל פלטפורמה (כמו ששהייה נהוג בעבר), אלא בניית אתר אינטרנט אחד והתאמתו על ידי טכניקות שונות.

איך זה עובד?
כאשר גולש נכנס לאתר ממכשיר הסמארטפון שלו למשל, הדפדפן מזהה באמצעות טכנולוגיית CSS3 את המכשיר ואת הנתונים שלו, ובאופן אוטומאטי מתבצעת התאמה של האתר המקורי (שהותאם למחשב הנייח) למכשיר הנייד באופן שמתייחס לרזולוצית הצפייה ולהגדרת הפרופורציות מחדש באופן שיתאימו ל"מסך הקטן".
ההמלצה שלנו – המסך הקטן מרוויח בגדול.
לקבלת פרטי נוספים התקשרו 03-9199400

חזור למעלה