X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

✡️ 10 הדיברות לבניית אתר אינטרנט ✡️

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 25.11.2015

החלטת להקים אתר אינטרנט - מזל טוב!
10 צעדים לבניית אתרתהליך הקמת אתר אינטרנט יכול להיות תהליך מורכב, ארוך ומתיש בעיקר למי שאינו מגיע מהתחום ושעדיין לא "השתפשף" בתהליך של בניית אתר. ריכזנו לכם את עשרת הדברות "לבונה המתחיל" שיעזרו לכם בדרך לאתר המושלם:

  1. עשו סדר – הכינו רשימה של צרכי האתר: מה מטרתו, מי קהל היעד, מה חשוב לכם שהאתר יכלול. פניה לספקים כשאתם מגובשים ברצון ובצרכים שלכם תקל על קבלת הצעות מחיר מתאימות.
  2. חקר שוק – קחו לכם זמן, תגלשו ברשת ותחקרו את שוק אתרי האינטרנט בתחום שלכם. זה יעזור לכם לגבש עמדה לגבי מה אתם רוצים וצריכים באתר, ומה לא.
  3. לא להתפזר – אמנם חשוב לבדוק ולבחון מספרר ספקים, אבל קבלת הצעות מהמון ספקים שונים רק תבלבל אתכם יותר, בעיקר אם אין לך ידע, ניסיון או רקע בתחום הקמת אתרי אינטרנט. לכן המלצתו היא לקבל הצעות מחיר מ3-5 ספקים שונים לכל היותר.
  4. בחירת החברה – בבחירת הספק שיבנה לכם את האתר קחו בחשבון את הניסיון של החברה, יכולת ביצועית, ותק, תיק העבודות, לקוחות החברה, יציבות ותמיכה לעתיד ועלויות האתר. ההמלצה שלנו היא גם להגיע לפגישה במשרדי החברה כדי להתרשם מהמקום ובעיקר מצוות העובדים.
  5. שאלו שאלות – לאחר שתקבלו הצעות מחיר וודאו שאתם מבינים את כל מרכיבי ההצעה ואם לא הבנתם שאלו שאלות. מעבר לכך שתצאו חכמים יותר, יהיה קל יותר לערוך השוואה בין הספקים השונים אחרי שהבנתם לחלוטין את הצעת המחיר.
  6. איכות השירות – וודאו כי החברה נותנת חשיבות לשירות אותו היא נותנת ללקוחותיה, תוכלו להתרשם מכך כבר בשיחת הטלפון הראשונה וכמובן בפגישה ובהמשך הקשר שלכם לצורך בדיקת הספק. במידת הצורך בקשו לשוחח עם לקוחות מרוצים.
  7. הכל כלול - וודאו שההצעה שהתקבלה כוללת את כל הצרכים שלכם כדי שלא תהיינה הפתעות ואי הבנות בהמשך.
  8. דברים שחשוב לכלול – ישנם סוגי אתרים שונים שמשמשים למטרות שונות, אתרי תדמית, חנויות מקוונות, פורטלים ועוד, אך ישנם דברים שחשוב לכלול אותם באתר ביניהם: אתר רספונסיבי, תאימות דפדפנים, אופטימיזציה ומערכת לניהול תוכן.
  9. שאלות שכדאי לשאול ולוודא – האם האתר בקוד פתוח, האם יש מערכת לניהול תוכן, האם מקבלים את הקבצים של האתר או שמדובר בתשלום חודשי עבור "שימוש" באתר, האתר בנוי על תבנית או עיצוב אישי.
  10. ולסיכום – הכינו טבלה השוואתית מסכמת בין החברות לבניית אתרים מהם קיבלתם הצעות, המכילה את כל המרכיבים החשובים לכם וכך יהיה לכם קל יותר לקבל החלטה. (לא לשכוח עלויות אחסון, עלות שעת עבודה למקרה שתצטרכו בעתיד)

המאמר נכתב ע"י אנובה טכנולוגיות בע"מ, חברה המתמחה בבניה ופיתוח אתרי אינטרנט ומתן פתרונות כוללים בתחום.

חזור למעלה