X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

שירותי קופירייטינג לאתרים

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 17.04.2015

אם עיצוב גרפי הוא הפנים של האתר, קופירייטינג הוא השכל והמילים שלו. יחד, הם יוצרים את הרושם הראשוני ולמעשה מזמינים את הגולש לעבור בין הדפים, לבחון את התכנים ולבסוף גם לבצע את הפעולה הרצויה.
קופירייטינג לאתרי אינטרנט מתחיל משאילת שאלות שיווקיות והתאמת התכנים למדיה האינטרנטית. דוגמאות טובות לשאלות בעלות השלכות על תוכן הן:

קופירייטינג - כתיבת תכנים לאתריםמיהו קהל היעד של האתר ומה פרופיל הגולשים?
פעמים רבות קהל הגולשים אליו החברה פונה הוא מגוון - משקיעים, מפיצים, קהל משתמשים פוטנציאלי או ותיק, רוכשים חדשים ועוד. כל קהל דורש תכנים שונים וכל תוכן דורש קופירייטינג עם מסרים שיווקיים מתאימים.

מה הם המסרים הייחודיים עבור כל אחד מהקהלים?
האינטרנט היא מדיה תחרותית וחסרת סבלנות. דף שאינו בהיר ומושך את תשומת הלב יוביל לנטישת האתר. לכן, שירותי קופירייטינג לאתרים צריכים לסייע לגולש להבין במהירות ובאופן מושך מהם היתרונות הייחודיים שלך ומה הערך המוסף של ההצעה שלך. הרצינות והקלילות שבה תביע אתה את המסרים שלך, הם גם הרצינות והחיבה שהגולש יפגין כלפיך.

אילו מוצרים או שירותים חשוב להציב בחזית ואילו להציע בשלב שני?
אתר אינטרנט מבוסס על הירארכיה באופן הצגת המידע. התכנים שמופיעים בדף הבית הם החשובים ביותר והם אלה שאמורים להוביל את הגולש להגיע אל שאר האתר. לכן, קופירייטינג הוא לא רק הדרך שלך להסביר מה אתה עושה ומדוע אתה טוב יורת מהאחרים, אלא גם לגרות את הגולש לשאר חלקי האתר. תכנים טובים, נגישים ורלוונטיים מובילים למשךף גלישה ארוך יותר ולקבלת החלטת ההתקשרות.

תוכן לאתר למטרות שיווק ולמטרות קידום
טקסט רציף נחוץ על מנת להכיר את החברה ביותר פירוט. במימד נוסף, הטקסט משרת גם מטרות קידום אורגני במנועי חיפוש. במקומות בהם נדרש טקסט שיווקי מפורט, הן למטרות שיווקיות והן למטרות קידום - קופירייטינג לאתר צריך לספק מענה בהיר, זורם ומשכנע.

להלן מספר נקודות עקרוניות לכתיבת תוכן זורם לאתרים:
שלבו כותרות ראשיות בהירות ומסקרנות
חלקו את הטקסט לפסקאות, כאשר כל פסקה מכילה רעיון אחד
שלבו כותרות ביניים לפני כל פסקה המתארות את תוכנה
תנו לגולש אפשרויות מידע נוספות על ידי תכנים עוטפים
השתמשו בתבליטים
שלבו מילות קידום בצפיפויות נכונות (3%-5%)
מגמות חדשות בכתיבת קופירייטינג לאתרים
כיום, העברת המידע באתרי אינטרנט נעשית במספר אופנים. בהתאם, קופירייטינג לאתרים הופך ליותר מגוון ומציע דרכים חדשות וחכמות להעברת מידע ולשכנוע. במילים אחרות, טקסט בלבד לא יכול לבדו להוות מנוף שכנועי ושיווקי מספק. לכן, קופירייטינג עדכני מציע כותרות בולטות ורלוונטיות, הנעות לפעולה במקומות הרלוונטיים, תרשימים השוואתיים, סיפורי לקוח מתומצתים, הסברים קצרים ובהירים ובקיצור - את כל מעטפת התכנים הנכונה כדי להביא את המסר שלך באופן מרתק, קליט ומשנע לאדם הרלוונטי.

חזור למעלה