X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

קידום אתרים אורגני

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 17.04.2015

עסקים רבים מבינים את החשיבות להיות בעמוד התוצאות הראשון במנועי חיפוש, שכן הימצאות בעמוד הראשון הוכיח עצמו כמוביל לפניית לקוחות פוטנציאליים. בצד האפשרות לקידום ממומן של עסקך ושירותיך במנועי חיפוש ישנה אפשרות לקדם את אתר האינטרנט שלך באופן אורגני במנועי חיפוש, כך שימצא בעמוד הראשון בתוצאות.

התחרות על המיקום בעמוד הראשון במנועי חיפוש תלויה בכמות החיפושים המבוצעים על ידי הגולשים במנוע החיפוש למילות החיפוש הרלוונטיות אותן אתה רוצה לקדם ומשך תקופת עבודת הקידום האורגני תלויה גם היא בהיקף החיפוש והתחרות.

הקידום האורגני יאפשר לך לאחר תקופה מסוימת לחשוף את אתר האינטרנט שלך במנועי חיפוש בעמוד הראשון מבלי לשלם על כמות הכניסות (הקלקות) כפי שמתבצע בקידום הממומן. ראשיתו של הליך הקידום האורגני הוא פגישה עם צוות הקידום של אנובה בה תתבצע סקירת המטרות וקביעת יעדים לעסק שלך.

בהמשך לכך נערוך אפיון לאתר האינטרנט שלך ונקבע מיהו קהל הלקוחות הפוטנציאלי ומהן מילות החיפוש הרלוונטיות לאתרך אותן אותו קהל מחפש. בניית אתר אינטרנט לצורכי קידום הינו שונה מבניית אתר תדמיתי, הן בעיצובו, הן באפיונו והן בהצבת התכנים באתר. קידום האתר במנועי חיפוש מצריכה הכרות מעמיקה עם אופיים של מנועי החיפוש, האופן בהם הם סורקים את אתרך ומהן מילות המפתח אותן הם מחפשים. הודות לניסיון רב, מומחיות והיכרות נרחבת ומעמיקה עם "צורת החשיבה" ושפת מנועי החיפוש, אנובה תוכל לקדם את אתר האינטרנט שלך ולהוביל את העסק שלך לחשיפה מקסימאלית באופן אורגני(טבעי) במנועי החיפוש השונים כשבראשם Google ישראל.

חזור למעלה