X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

מתכנתי וורדפרס

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 09.09.2016

מהפכת הוורדפרס
במאי 2003 יצאה לעולם מערכת ניהול התוכן וורדפרס, ומאז מונחים כמו קוד פתוח וקהילת משתמשים הפכו לחלק אינטגרלי מהסלנג ההייטקיסטי. השינוי היה מהיר ומלהיב וגרם למיליוני גולשים להתאהב במערכת ולהפוך לחלק ממעצבי התוכנה ושגשוגה.
יתרונותיה של מערכת וורדפרס, שהחלה כפלטפורמה לבניית בלוגים, ברורים לכל מי שבנה אתר אינטרנט בעבר הקרוב. היא חינמית, פשוטה להתקנה, זוכה לקהילת משתמשים תומכת ומכיוון שהיא בנויה על בסיס קוד פתוח, היא משתכללת ומשתפרת כל הזמן.
העלייה בפופולאריות של וורדפרס גרמה ליצירת צורך במתכנתים המתמחים בתוכנה ומעניקים ערך נוסף לכל המעוניינים באתר וורדפרס אטרקטיבי.

כישורים נדרשים
מתכנתי וורדפרס מקצועיים, הם אנשי מקצוע לכל דבר, והם צריכים לשלוט בשפות תכנות בסיסיים כמו HTML או PHP. מערכת וורדפרס מעניקה כלים מצוינים למתכנתים ע"מ להשיג תוצאות אופטימליות, אך כלים אלו לא אפקטיביים במידה ומתכנת הוורדפרס לא מיומן או מוכשר מספיק, ולא יודע להשתמש ביכולותיה המעולות של המערכת.

בחירת מתכנת וורדפרס
השוק היום מלא המתכנתים ובחברות לבניית אתרי וורדפרס והבחירה ביניהם היא מורכבת. הכללים שלי לבחירה מוצלחת הן:

  • המלצות מחברים- יש לך חברים או קולגות אשר בנו בעבר אתר וורדפרס, מצוין, תדברו איתם, או יותר נכון תחקרו אותם, ואולי מצאתם את המתכנת המושלם בשבילכם.
  • צפייה בתיק עבודות – צפייה בתיק עבודות של מתכנת פוטנציאלי היא דרך פשוטה והכרחית, במיוחד כאשר כל מה שצריך זה פשוט להיכנס לאתר הבית של המתכנת ולצפות בעבודותיו. במהלך הצפייה ניתן גם לאפיין כיצד יראה האתר העתידי שלנו גם אם לא נבחר באותו איש מקצוע ספציפי.
  • שיחה עם לקוחות מהעבר - לאחר שצפיתם והתרשמתם מתיק העבודות תתקשרו אל אותם בעלי אתרים ותשאלו אותם שאלות לגבי שביעות רצונם ממתכנת האתר. מניסיון, בעלי האתרים ישמחו להעניק אינפורמציה חיונית, במיוחד כאשר הם מרוצים מתפוקתו של בעל המקצוע.
  • נוכחות בפייסבוק – גם אם אתם לא חיות רשת כדאי להצטרף לקבוצות וורדפרס ולעקוב אחרי חברים פעילים אשר יוכלו לבנות לכם את האתר או להמליץ על מתכנת טוב. בדרך כלל מי שפעיל בקבוצות אלו הם אנשי מקצוע מעולים ומעודכנים לגבי כל החידושים האחרונים מבית וורדפרס.

נשמח לעמוד לרשותכם לביצוע פרויקטים בוורדפרס

חזור למעלה