X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

השוואת מחירים של הצעות מחיר לבניית אתר אינטרנט

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 07.12.2015

בניית אתר אינטרנט יכולה להיות תהליך ארוך מורכב ומייגע אך גם יכולה להיות הליך יחסית פשוט ואפילו.. מהנה. פעמים רבות השלב היותר קשה בתהליך הוא בעצם לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לעבודת האפיון, העיצוב והפיתוח לאתר האינטרנט שלכם. באופן טבעי בבחירת הספק הנכון נלקחת בחשבון העלות של הקמת האתר, אך לצורך עריכת השוואה נכונה בין חברות בניית האתרים השונות צריך לדעת מה בדיוק אנחנו משווים, הרי לא כל מי שרוצה אתר יודע באמת מה כוללת ההצעה, ולא כל הצעה מפורטת מספיק כדדי ששניתן להבין. במאמר זה ננסה מעט לעזור לכם להבין את מרכיבי המחיר של בניית אתר ומספר נקודות שיש לשים אליהן לב.


1. הליך אפיון – הבסיס של כל אתר אינטרנט הוא בעצם האפיון. אתר מוצלח הוא אתר שנעשה לו הליך אפיון מקצועי ומקיף על ידי מאפיין שמומחה בתחום כך ששום דבר לא יתפספס ובעצם יגרום לעיכובים בפרויקט ולעיתים לעלויות נוספות. נכון, יש אתרי תדמית פשוטים שתהליך האפיון שלהם יחסית פשוט וקצר יותר, אך גם בהם ובוודאי באתרי ecommerce, אתרי רשתות חברתיות, פורטלים, או בכל אתר מורכב יותר נדרש אפיון מקצועי. עלויות של אפיון נעות בדרך כלל בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים ותלויות במורכבותו של האתר ומקצועיותו וניסיונו של המאפיין. צריך לשים לב בהצעת המחיר האם העבודה כוללת אפיון או שהמחיר הסופי אינו כולל ויש לקחת זאת בחשבון, ואפילו מומלץ לבקש לראות תארים שבהם נעשה אפיון של אותה חברה.


2. עיצוב האתר – מראה האתר הוא בדרך כלל אחד הדברים שיותר חשובים לקוח (אם לא החשוב ביותר), וכמובן שיש לכך השפעה ישירה על חווית הגולש באתר. הרבה פעמים נתקלתי בלקוחות שהציגו בפני הצעות מחיר עם "שורה תחתונה" נמוכה יותר מהצעת המחיר שלי, וכשעיינתי בהצעה כבר במבט ראשון ניתן היה לראות שהעיצוב מבוסס על תבניות ועיצובים מוכנים מראש. עיצוב אישי ללקוח שכולל בתוכו את הנושא החשוב של חווית משתמש (UX, UI) הוא כרוך בעלות נוספת ולכן אם עיצוב ובידול האתר שלכם והענקת חווית משתמש איכותית לגולשי האתר חשובה לכם, קחו בחשבון שיש לכך עלות נוספת.


3. איכות הפיתוח – את נושא פיתוח האתר אמנם קל יותר לבחון מתוך הבנה בתחום אך ישנם מספר דברים שחשוב לכלול באתר ויש להם השפעה על מחיר אתר אינטרנט. יש לשים לב שהאתר רספונסיבי ומותאם לטלפונים חכמים וטאבלטים (responsive design). מומלץ וחשוב שתהיה אופטימיזציה שתאפשר לכם למקסם את יכולות האתר שימו לב שהחברה המפתחת אכן מתמחה בכך. כמובן שנושאים אלו דורשים שעות תכנות פיתוח והצעת מחיר שכוללת אותם מחירה צריך להיות בהתאם.


4. שירות ואמינות – האפיון, העיצוב והפיתוח מאוד חשובים, אבל אל תקלו ראש בנושא השירות ויציבות החברה שתבנה לכם את האתר. הגולשים היום אוהבים ודורשים אתרים עדכניים, מהירים, נוחים וללא תקלות, וחשוב לדעת שיש חברה אמינה מאחוריכם שתיתן מענה לכל שאלה, בעיה או תקלה, וכמובן חברה יציבה שתישאר לאורך שנים על מנת להמשיך ולספק לכם שירותים ולכן גם זה גורם שנלקח בחשבון בהצעת המחיר. הצצה בתיק העבודות של הספק תראה לכם מי הם לקוחותיו, וסביר להניח שאם יש לו לקוחות גדולים ככל הנראה שמדובר בספק אמין עם שירות טוב.


בסופו של דבר, הצעת המחיר בנויה ממספר פרמטרים וכל ללקוח צריך להחליט מה חשוב לו יותר או פחות וכמה הוא מוכן או יכול להשקיע לצורך כך. ההמלצה שלי היא לערוך טבלה שמסכמת את הפרמטרים בכל אחת מהחברות כך שבאמת ניתן לערוך השוואה אובייקטיבית ולבחור את הצעת המחיר הטובה והמתאימה ביותר.


באנובה ניתן למצוא פתרונות כמעט לכל תקציב, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבל פרטים נוספים,
רויטל, מחלקת שיווק ומכירות.

חזור למעלה