X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

הקמת אתר אינטרנט

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 17.04.2015

אנובה מתמחים בהקמת אתרי אינטרנט מקצועיים ומתקדמים מכל הסוגים, אותם ניתן להתאים לכל צורך ומטרה. בנוסף ניתן למצוא מגוון פתרונות להקמת אתר גם לבעלי תקציב נמוך.
הליך הקמת אתר הוא הליך שדורש ליווי מקצועי בכל שלבי הליך בניית האתר כדי שבסוף ההליך יהיה לכם אתר ברמה מקצועית גבוהה שתאפשר לכם לנצל את המקסימום מהאתר ומחשיפתו ברשת האינטרנט.

אנו באנובה מתמחים בבניית אתרים לעסקים גדולים, אתרים לחברות, בניית פורטלים ואינדקסים, בנייה ופיתוח חנויות מקוונות, הקמת עמודים ברשתות חברתיות, הקמת קמפיין לקידום ממומן בגוגל (Google AdWords) ועוד. הודות לנסיון רב שנים ולצוות מקצועי ומיומן נוכל להעניק לכם כל פתרון במגוון תחומי האינטרנט

השלבים העיקריים בדרך להקמת אתר
1. בחירת חברה לבניית אתרים - השלב הראשון בהליך הקמת אתר הוא בחירת החברה המתאימה ביותר עבורכם. באנובה בניית אתרים, תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם להקמת אתר מושלם החל משלב עיצוב האתר ועד להעלאתו לרשת האינטרנט כולל ליווי ותמיכה באופן שוטף.

2. אפיון האתר – שלב זה הוא שלב חשוב בהליך הקמת אתר, שיכול לחסוך לכם זמן, מאמץ והוצאת כספים מיותרים בעתיד. שלב זה למעשה כולל ניתוח של כל צרכי העסק שלך שצריכים לבוא לידי ביטוי באתר. דוגמאות לכך הם מטרות האתר, המידע שיוצג באתר, אפשרות כניסה ללקוחות או לנרשמי האתר, אפשרות יצירת קשר בטופס מקוון, חנות מקוונת, צורך במערכת לניהול תכנים ועוד.

3. עיצוב האתר - העיצוב הגרפי למעשה מבוסס על אפיון האתר, מיתוג העסק והקונספט שלו, התאמה לתחום, וכמובן לרצונו וטעמו של הלקוח. באנובה תוכלו ליהנות משירות של עיצוב האתר תוך ליווי מקצועי ומתן דגשים חיוניים.

4. בניית האתר – שלב התכנות של אתר האינטרנט הכולל מגוון אפשרויות המתקדמות והעדכניות ביותר בתחום. מרבית אתרי האינטרנט בנויים כיום על מערכות לניהול תוכן בעלות קוד פתוח המאפשרות לבעל האתר עדכון שוטף של תכני האתר 24 שעות ביממה באופן עצמאי. אנובה מעניקה גם שירות של פיתוח אתרי אינטרנט בהתאם לצרכי הלקוח ולאפיון האתר.

5. העלאה לאויר – לאחר בניית האתר יש צורך להעלות את האתר לרשת האינטרנט. שלב זה כולל את רכישת שם המתחם / דומיין (Domain) שזוהי כתובת האתר שלכם, אחסון האתר, הדרכה על מערכת ניהול התכנים, ובמידת הצורך ניהול קמפיין ממומן במנועי החיפוש.

בשלב בחירת החברה שתקים לכם את אתר האינטרנט המוצלח ביותר עבורכם, חשוב לשים לב שמדובר בחברה בעלת ניסיון שדואגת להישאר עדכנית, ויש באפשרותה להעניק לכם אתר אינטרנט מנצח. בתחום זה יש חשיבות בין היתר לקבלת אתרים המותאמים לכל דפדפני האינטרנט, אתרים המותאמים לצורכי קידום במידה ותחליטו לקדם את האתר בעתיד. מומלץ לבקש אתר בעל מערכת לניהול תוכן עם קוד פתוח שלא יצור תלות בחברת האינטרנט במידה ותחליטו שלא להמשיך לקבל ממנה שירותים.

אנובה מספקת שירות מקיף להקמת האתר, הכולל את כל שלבי ההקמה החל מאפיון, עיצוב ובנייה ועד לשלב ההדרכה על המערכת, שירות אחסון לאתר עם תמיכה מלאה, וניהול קמפיינים ממונים בגוגל אדוורדס.

חזור למעלה