X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית דף נחיתה

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 06.10.2016

ז'ה טם איי לאב יו טרמינל

עמוד נחיתה

כל היכרות עם ארץ חדשה מתחילה בשדה התעופה שלה, אז חושינו נפתחים ואנחנו מתחילים ללמוד על המדינה אליה הגענו רק עתה. אנחנו בוחנים את אדיבות השוטרים, ניקיון השירותים ואת זמן ההמתנה בתור לקבלת המזוודה, ובמלים אחרות, "תראה לי את נמל התעופה ואני כבר אגיד לך איך המדינה".

"אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני"

דף הנחיתה הוא נמל התעופה של האתר שלך , הוא ההיכרות הראשונה של הגולש עם ה"מדינה" החדשה, לעתים אותו הדף הוא לא רק שדה תעופה אלא המדינה כולה, רק שכדי לצאת החוצה חזרה לא צריך כרטיס טיסה... לכן, השניות הראשונות במפגש בין הגולש לאתר הן קריטיות להמשך הקשר, באותן שניות גורליות הגולש סורק את הדף ובוחן 3 נקודות עיקריות:

  • האם התוכן בדף מספק את הצורך אותו אני מחפש.
  • האם אני מבין מה יש בו.
  • האם האתר נראה לי אמין.

כללים לבניית דף נחיתה מנצח

הצלחה של קמפיין אינטרנטי יכולה לקום ולפול על איכותו של דף הנחיתה, לכן ההשקעה בדף זה היא בדרך כלל משתלמת והכרחית. אין נוסחה מנצחת, אך יש מספר כללים אשר חלים על מרבית הדפים:

  1. קריאה לפעולה – רובנו גולשים מפונקים והתרגלנו שמאכילים אותנו בכפית, לכן קריאה לפעולה אשר נעשית בצורה ברורה ומושכת קריטית להצלחת הדף. לפני תחילת הקמפיין עלינו להגדיר לעצמנו בצורה ברורה מה הציפיות שלנו מהדף ועל פי ציפיות אלו ננסח ונעצב את הקריאה לגולשים. ככל שלגולש קל יותר לייצר פעולה (בעזרת כפתור פנייה מותאם או אמצעים נוספים), כך נייצר שיתוף פעולה רב יותר עם הגולשים.
  2. כותרת מנצחת - הכותרת צריכה לכלול במספר מלים מועט מדוע הגולש צריך לבחור דווקא בך. האם המחיר שלך אטרקטיבי, האם המוצר שלך זכה בתחרות מסוימת או בביקורות נפלאות, אולי המשלוח בחינם או יצא דגם חדש, בכל מקרה הכותרת צריכה לכלול את הייחודיות של המוצר שלך. צריך לזכור שגם למתחרים שלך יש דף נחיתה עם כותרת ייחודית.
  3. תוכן ברור – הכותרת מוצלחת, והגולש נשאר, עכשיו נשאר לנו לשכנע את הגולש לקרוא את התוכן באתר ולהשאיר פרטים או לבצע קנייה. התוכן חייב להיות ברור ומזמין, הגולשים ברובם חשדניים, ובצדק, כמות השרלטנים והרמאים ברשת הפכה אותנו לזהירים, לכן חשוב להקפיד על הסבר פשוט, מדויק וגם משכנע.
  4. קשר עם המודעה - יצרת מודעה על מכירת בלונים פורחים, בבקשה שהדף שלך גם יכלול מכירה של בלונים פורחים, לא בלוני גז ולא בלונים לימי הולדת. אל תבזבז זמן יקר לגולשים שלך.
  5. עיצוב- עיצוב איכותי של דף הנחיתה הוא תנאי הכרחי להצלחת הקמפיין. צריך להקפיד על שימוש נכון בגדול הפונטים, בצבעים , בחלל ובאלמנטים נוספים בתחום העיצוב אשר קריטיים ביצירת חוויית משתמש (UX) מספקת.
  6. רספונסיביות- כמו כל אתר אינטרנט, הדף חייב להיות אטרקטיבי בכל מסך גלישה, בנושא הזה אין פשרות.
  7. המלצות – יש לך לקוחות מרוצים ? תשתמש בהם. תמונה אחת של לקוח מרוצה שווה יותר מאלף מלים.
  8. ערך מוסף - דפי הנחיתה ברשת השתפרו במרוצת השנים והם עונים בד"כ על מרבית הכללים הנדרשים, הדפים המנצחים כוללים ברובם ערך מוסף. לעתים הם כוללים סרטון מדליק, איור מצחיק, קופי מבריק או כל רעיון נוסף שמבדיל את הדף שלך מדפים אחרים, כמו למשל הדף הזה.
חזור למעלה