X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.12.2014

אתר אינטרנט מוצלח הוא אתר אינטרנט אשר
"נתפר בדיוק למידות העסק שלך" או במילים אחרות אתר אשר נבנה בהתאם לצורכים ולמטרה לשמה הוקם. אתרי האינטרנט יכולים לשמש לצרכים רבים כגון אתרי מידע ותוכן, חנויות מקוונות, פורטלים שונים, אתרים המציגים גלריות תצוגה, אתרי מכירות ועוד. יחד עם זאת ישנם עסקים שאינם מעוניינים באתר המכיל מידע רב מידי, ואינם זקוקים לאתר דינאמי המאפשר שינוי והחלפת תכנים בתדירות גבוהה, ולמעשה הם צריכים אתר אינטרנט שישמש בעיקר ככרטיס הביקור הווירטואלי שלהם ברשת האינטרנט, וכפלטפורמה להצגת השירותים השונים הניתנים על ידיהם.

אתרים מסוג זה נהוג לכנות כ-"אתרי תדמית" שמטרתם לשדר תדמית מסוימת ומיתוג כגון תדמית יצירתית, תדמית של עסק כלכלי עם יציבות ובטחון, תדמית אמינה ועוד.

אנובה בניית אתרים – מתמחים בין היתר גם בבניית אתרים תדמיתיים חכמים, המאפשרים לשלב בין עיצוב אישי ומיתוג לאפשרות לניהול תכני האתר ולאפשרות לקידום האתר במנועי החיפוש במידת הצורך על פי דרישות הלקוח.

במאמר זה ערכנו לנוחיותכם מידע אודות אתרי האינטרנט התדמיתיים:
למי הם מתאימים?
למה אתרי התדמית משמשים?
מה הם עיקרי הדברים שיש לכלול באתרים מסוג זה.
בנוסף צירפנו מידע על אפשרויות לשילוב מערכות לניהול תוכן באתרי תדמית ולאפשרויות קידום האתרים בגוגל וביתר מנועי החיפוש באינטרנט.

נשמח לתת לכם מידע נוסף בנושא, ולהעניק לכם שירות.
לפרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון: 03-9199400 או באמצעות טופס יצירת קשר.

איזה מידע רצוי לכלול באתר תדמיתי
ישנו מידע מסוים שרצוי שכל אתר אינטרנט יכלול, בין אם מדובר באתר מסחרי גדול ובין אם מדובר באתר עסקי קטן או באתרי תדמית, מידע זה הוא הבסיס ועליו ניתן לפתח את האתר לפי הצורך.

עמוד הבית – עמוד הבית הוא העמוד הראשי של האתר ממנו ניתן לנווט לשאר העמודים הפנימיים של האתר, בעמוד זה חשוב להקפיד על עיצוב ומראה מיוחד ואסתטי, וחשוב להקפיד שלגולש יהיה קל להתמצא בו ולמצוא באמצעותו את המידע אותו הוא מחפש באתר.
מידע אודותינו – נהוג לכנות עמוד זה גם כעמוד "קצת עלינו, וכד', מטרת עמוד זה הינה להציג מידע רלוונטי אודות העסק או צוות העובדים בו, כך למשל אם מדובר במשרד עורכי דין נהוג לפרט בעמוד אודותינו ממתי הוקם המשרד, מה תחומי עיסוקו ומיהם צוות העובדים ועורכי הדין הנמצאים במשרד.
מידע נוסף – עמוד זה לרוב יכלול מידע נוסף אודות השירותים אותם מציע בית העסק, מאמרים רלוונטיים, מידע שימושי או כל מידע חשוב אחר מעבר למידע כללי אודות העסק אותו אתם מעוניינים להציג לגולשי האתר.
צור קשר – לעמוד זה תפקיד חשוב היות והוא מאפשר ללקוח ליצור קשר עם בית העסק ובכך למעשה לממש את פוטנציאל המכירה ללקוח. בעמוד זה נהוג לפרט את פרטי ההתקשרות הרלוונטים כגון כתובת העסק, טלפונים רלוונטים לצרכי התקשרות, פרטי דואר אלקטרוני ואף ניתן לצרף מפת הגעה לנוחיות הגולש.
טופס יצירת קשר – בנוסף לעמוד הפנימי עם פרטי ההתקשרות מומלץ להוסיף בעמוד הבית טופס יצירת קשר מהיר בו הגולש יכול למלא פרטים מינימאליים שיגיעו ישירות לתיבת הדוא"ל שלכם ויאפשרו ליצור קשר באופן מהיר, ולהגדיל את הסיכוי שהגולש יתקשר אתכם.
גלריות – אתרי תדמית רבים הם אתרים הכוללים תמונות שונות הרלוונטיות לשירות המוצע כגון תמונות של עובדי המשרד, תמונות של מוצרים נבחרים, תמונות של פרויקטים וכיוצא בזה, אותן ניתן לשלב בין עמודי האתר ובמקרה בו ישנן תמונות רבות רצוי להציגן באופן מסודר בגלריות תמונות לפי קטגוריות, נושאים או מכנה משותף באופן שלגולש יהיה קל להתמצא ולמצוא את מבוקשו.
האם יש צורך במערכת לניהול תוכן באתר תדמיתי?
אתרים תדמיתיים הם לרוב אתרים שאינם דורשים עדכונים והזנת תכנים בתדירות גבוהה ולכן רבים טועים לחשוב שאין צורך במערכת ניהול תוכן כאשר מדובר באתר תדמיתי. המלצתנו היא שאין זה משנה שאיזה אתר מדובר, בין אם הוא אתר גדול או קטן, אתר תדמיתי או מכירתי , תמיד מומלץ לבקש אתר עם מערכת לניהול תוכן שתאפשר לכם לשלוט ולעדכן את תכני האתר באופן עצמאי ובנוחיות המחשב הפרטי שלכם. מערכות ניהול התכנים באתרים תדמיתיים לרוב הן מערכות פשוטות שקל לתפעל אותן ולהתמצא בהן ולכן אין צורך לחשוש מהנושא, ואין כל צורך בידע תכנותי או טכנולוגי מיוחד. היערכות מראש עם אתר תדמיתי הכולל מערכת לניהול תכני האתר תאפשר לכם לעדכן באופן חופשי ופשוט את מספר הטלפון שלכם, את כתובתכם, לשנות ולעדכן תמונות בגלריות שלכם ואף להסיר או להוריד תכנים באתר. למי שחושש מכך יש להדגיש כי העובדה שיש מערכת לניהול תוכן שאתר אינה מחייבת שימוש בה ואי שימוש במערכת אינו גורע מאיכות האתר.

האם ניתן לקדם בגוגל אתר תדמיתי?
כפי שציינו בראש המאמר אתר תדמיתי הוא אתר שמטרתו הראשונה היא לשדר תדמית מסויימת ולהוות מעין כרטיס ביקור ווירטואלי לעסק שלך. יחד עם זאת טעות לחשוב שהיותו של האתר תדמיתי פוגעת ביכולת לקדם אותו במנועי החיפוש השני ולהוביל אותו לתוצאות ראשונות בגוגל ולחשיפה מקסימאלית. הופעת אתרי תדמית בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל יכולה להיעשות על ידי קמפיין קידום ממומן Google AdWords ויכול להיעשות באמצעות חברת קידום אתרים שתעשה לאתרכם שירות של קידום אורגני.

הדבר החשוב ביותר שיש לציין בהקשר זה הוא העובדה שהאתר כבר בשלבי הבנייה שלו צריך להיות מותאם לצורכי קידום. אתרים המותאמים לצורכי קידום מאופיינים בפונקציות ופארא מטרים מסוימים שמאפשרים ומקלים על מלאכת קידום האתר באינטרנט, ולרוב אתרים אלו בנויים עם מערכת לניהול תוכן שמאפשרת לאתר להיות דינאמי ולהגדיל את נפח התכנים המצויים בו.

חזור למעלה