X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

בניית אתרים ל-Google

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 01.12.2014

אנובה בניית אתרים מתמחים בבניית אתרי אינטרנט המותאמים לקידום במנועי חיפוש ובראשם קידום במנוע החיפוש הפופולארי והמוביל Google. בניית אתר אינטרנט הוא הליך שבו יש לקחת בחשבון מספר גורמים עוד בטרם מתחילים במלאכת הבניה והעיצוב של האתר.

השלב הראשון שמהווה את הבסיס לבניית כל אתר מכל סוג ולכל מטרה הוא שלב אפיון האתר.
לאפיון האתר ישנה חשיבות רבה על כל ההליך ולכן כבר בשלב זה יש לבחון בין היתר את מטרת האתר, את קהל היעד של העסק או השירות המוצעים ואת מפת השיווק הרלוונטית. במקרה ובשלב האפיון נוכחתם כי מטרת האתר היא להביא לקוחות חדשים או לחשוף את האתר למספר גדול של אנשים רלוונטיים ככל שניתן הרי שיש צורך בבניית אתר אשר יהיה מותאם למנועי חיפוש ובראשם גוגל Google, כך שבעזרת בניית האתר בצורה מקצועית ומתאימה ובעזרת הליכי קידום של האתר תוכלו להגיע לתוצאות מובילות במילות החיפוש הרלוונטיות.

מיהו גוגל?
גוגל המכונה באנגלית Google הוא מנוע חיפוש המאפשר חיפוש תכנים שונים ברשת האינטרנט. למעשה ישנם מנועי חיפוש רבים כאשר בישראל תוכלו למצוא למשל את מנוע החיפוש וואלה Walla, נענע Nana, MSN , זולו ועוד אך מנוע החיפוש המוביל ברשת האינטרנט הוא גוגל.

למעשה מנוע החיפוש מאפשר לגולש להציג בקשה למציאת תוכן כלשהו לפי מילות חיפוש הרלוונטיות לצרכיו וגוגל מציג את התוצאות הרלוונטיות והמתאימות ביותר לחיפוש לפי פרמטרים וניתוחי תוכן שונים אותם מבצע גוגל לכל תאר ואתר.

למה עלי להתאים את האתר לגוגל?
כפי שצוין גוגל Google הוא מנוע החיפוש המוביל ברשת האינטרנט, ואחת הדרכים להגדיל את הסיכוי להתקדם במנועי חיפוש לעבר התוצאות הראשונות ולעבר העמוד הראשון היא בניית אתר המותאם לגוגל כך שלגוגל יהיה קל יותר ללמוד את האתר ואת תוכנו, ולאפיין את הרלוונטיות שלו למילות החיפוש השונות כך שהאתר יקבל דירוג טוב ויוצג בתוצאות מתקדמות ויוביל לחשיפה גדולה יותר.

איך מתבצע הדירוג של גוגל?
גוגל למעשה מבצע דירוג לכל אתר ואתר ברשת האינטרנט (למעט מקרים חריגים), כאשר הדירוג המבוצע למעשה מעניק לאתר ציון איכות לפיו נקבע מיקום האתר בתוצאות החיפוש. ציון האיכות מורכב ומושפע מגורמים רבים אשר משתנים מעת לעת על ידי גוגל בהתאם לתנודות בתחום האינטרנט, ולפי פרמטרים שונים אותם קובע גוגל.

למעשה ככל שציון האיכות של האתר הוא גבוהה יותר כך סביר שהוא ידורג במקום טוב יותר בתוצאות החיפוש כאשר יש לשים לב שבעמוד הראשון גוגל מאפשר רק ל- 10 אתרים להופיע, ולכן ישנה תחרות גדולה מאוד על מקומות אלו, היות ואתר אשר מופיע בתוצאות אלו סביר להניח שיקבל פניות רבות יותר מאשר אילו היה בעמודים אחרים, ומכאן החשיבות הגדולה של התאמת אתר לקידום בגוגל כבר ברמת התכנות, הקוד והמבנה של אתר דבר אשר מצריך ידע רב, ניסיון בתחום, הכרת דרישות המערכת ומקצועיות אותה תוכלו למצוא באנובה בניית אתרים.

טיפים לבניית אתר המותאם לקידום בגוגל
בחירת חברה מקצועית – בניית אתר אינטרנט הוא הליך חשוב והכרחי לכל עסק מכל סוג, בניית אתר אצל חברה מקצועית ומנוסה תחסוך לכם הוצאות מיותרות בעתיד וצורך בשדרוג האתר או בבנייה מחודשת שלוף היות וחברה מקצועית היא זו אשר בונה אתר איכותי ומקצועי שיאפשר לכם בין היתר עדכונים בעתיד ואפשרות לקידום האתר במידת הצורך מבלי להזדקק לבניית אתר חדש.
בניית אתר מותאם Google - אנו ממליצים גם למי שאינו מעוניין בשלב זה לקדם את אתר האינטרנט במנועי חיפוש ובראשם בגוגל, לבנות אתר אשר מותאם לקידום בגוגל, כדי שתהיה לו אפשרות לקדם את האתר בעתיד אם יחליט לעשות זאת. בניית האתר באופן שיתאים לקידומו באינטרנט אינו משפיע על מראה האתר ועל הפונקציות הוויזואליות שלו, אלא זה דבר שמצריך עבודה ברמת התכנות והקוד ולכן מומלץ ורצוי מראש לבקש אתר המותאם לכך.
ביצוע איפיון מקצועי – אפיון האתר הוא השלב הבסיסי והחשוב בהליך בניית אתר ולכן חשוב לעשות אפיון מקצועי וחכם לאתר, הכולל בין היתר את מטרות האתר התוכן הרלוונטי ואופן הצגתו, קהל היעד, ואף להביא בחשבון את התוכית השיווקית העתידית של האתר.
התאמה לקידום אורגאני – קידום אורגאני הוא קידום שמטרתו להוביל אתכם לעבר תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל וככל שניתן לעמוד הראשון בכל מילה אשר כולל 10 תוצאות אורגניות בלבד. היות והעמוד הראשון הינו עמוד כה נחשק שמוביל לחשיפה אינטרנטית מקסימאלית הרי שישנה תחרות גדולה עליו, ולכן כדי לקדם את האתר בקידום אורגאני יש צורך בבניית אתר המותאם לקידום ובשירותיה של חברה מקצועית המעניקה שירותי קידום אתרים.
קידום ממומן – במידה ובניתם אתר המותאם לקידום יש לקחת בחשבון כי הליך קידום בגוגל הוא הליך אשר לוקח זמן ודורש עבודה, ולכן אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות מומלץ לעשות קמפיין שיווק ממומן בגוגל שנקרא GoogleAdWords שהוא מסע פרסום בו אתם קובעים את מילות החיפוש הרלוונטיות את אופן הצגת המידע למשל על ידי עמודי נחיתה, ואת התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בקמפיין.


לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ לבניית אתר האינטרנט מנצח, שלחו טופס פניה מהאתר או התקשרו 03-9199499.

חזור למעלה