X
פנייתכם נשלחה בהצלחה! נחזור אליכם בהקדם!
X
קרתה תקלה בעת השליחה, אנא נסו מאוחר יותר :(

בלוג בניית אתרים

אפליקציות פייסבוק

  • מאת אנובה בניית אתרים

  • 17.04.2015

תחום האפליקציות הינו חם ולוהט, במיוחד בתחום של מדיה חברתית. יישומי מחשב לתחומים אלו יכולים לשפר באופן ניכר את התוצאות השיווקיות והתדמיתיות שלכם, כך שבסופו של היום תזכו להרבה יותר תשומת לב, אשר כמובן אמורה להיות מומרת לתוצאות עסקיות.
תוצאות עסקיות עם אפליקציות
עמודי פייסבוק חייבים להיות פעילים – אם אין פעילות העמוד פשוט אינו מועיל. הבעיה היא שרוב האנשים חושבים שתפעול העמוד מתחיל ונגמר בסטטוסים. האמת אינה יכולה להיות יותר רחוקה מכך.
תפעול עמוד פייסבוק אומר במילים פשוטות - לדאוג שהוא תמיד מעניין ומושך. סטטוסים הינם כלי עיקרי ביצירת עניין, אך כך גם תגובתיות, תקשורת, יצירת תחרויות, פנייה לשת"פים ולעוקבים, תפעול יישומים וכן – פיתוח אפליקציות אשר מייצרות ערך מוסף לגולש.
על ידי אפליקציות שונות, תוכלו להוסיף טעם לתפקוד עמוד הפייסבוק שלכם ולהחדיר עניין וערך נוסף לגולשים. כך, הגולשים יישארו יותר זמן בעמוד, יבקרו לעיתים תכופות יותר, ישקיעו זמן ויגיבו, ואפילו יעשו לייקים.
העמדה של פייסבוק בנושא האפליקציות
מבחינת פייסבוק, פיתוח אפליקציה הינה הדרך החוקית והלגיטימית לצבירת אוהדים ותפעולם דרך העמוד פייסבוק שלכם. על ידי אפליקציה ייעודית, תוכלו להניע לפעולה, להריץ תחרויות ולתפעל פונקציות שונות, אפילו לפתוח בברכת "ברוכים הבאים" אשר תהיה מעניינת יותר, או להכניס עמודי נחיתה פיסית אל תוך הפייסבוק שלכם.
במילים אחרות, פייסבוק אוהדת כל מה שמייצר תוכן איכותי ותנועה של אוהדים. אם פיתוח האפליקציה מניב תוצאות חיוביות – פייסבוק תמיד מפרגנת. עם זאת, ישנם מספר חוקים שחשוב לא לעבור עליהם בעת פיתוח האפליקציה, וכאן כמובן צריך לפנות למתכנת אשר מכיר היטב את הרגולציה בתחום ואת הקווים האדומים.
מתי כדאי לי לפתח אפליקציה?
קודם כל, לפני שבכלל מתחילים לדבר על פיתוח, צריך רעיון טוב. על בסיס זה, מאפיינים את האפליקציה ושלל הפי'צרים שלה. התכנות כמובן מגיע לאחר האפיון, והוא מתבסס עליו. לאחר מכן שלב התכנות וההטמעה, כאשר בסופו של דבר המטרה היא ליצור משהו שימושי ויעיל.
פיתוח של אפליקציה צריך לענות לצורך מסוים, למשל תחרות בפייסבוק או עמוד נחיתה כלשהו. כל משתמש, צריך להגיע לאפליקציה בקלות ולהשתמש בה בנוחות, מבלי לוותר או להתייאש בשלב מסוים (ואז כמובן שחווית המשתמש הינה ירודה). אז אם יש לכם צורך ספציפי, זיהיתם הזדמנות מעניינת בפייסבוק ואתם רוצים לתפעל אותה – זה הזמן לחשוב על פיתוח אפליקציה אשר תענה לכם על הצורך הספציפי.

חזור למעלה